Gå til innhold

hu stjal navnet!!!

Anbefalte innlegg

fy flate jeg tar meg nær av det meste for tiden...

sier ikke noe til dem det gjelder - jeg vet da bedre ;)

men sier det her inne...

hun stjal navnet mitt.....

et par her vi bor, vi kjenner dem bare gjennom fellesvenner. men som sagt, tar meg nær av alt!! hormoner alså...sukk!

de fikk en liten jente, frem til nylig skulle den jenta hete Emma.

et navn dattera mi bærer...

jeg har jo selvsagt ikke noe copyright på noe navn, og skjønner de ville ha navnet det er nydelig, men...pludselig skulle ikke jenta hete Emma - men Malin.

som jeg har skrevet her tidligere så er det navnet jeg ville jenta vi venter nå skulle ha...vi hadde alternativene Malin eller Karen, som han ville ha - men en venninne av meg har døpt det navnet og jeg vil jo ikke herme!!

det føles rart at hun hermer først etter det ene navnet men så tar helomvending og skal ha navnet vi velger nå!! sukk...

jeg ville ha Malin, vi hadde egentlig blitt enige om det navnet!

jeg er så skuffa :(

kjenner jeg vil finne et helt annet navn nå - hun må bare ha det. hennes jente kom først og det er det som betyr noe - rart at noen gjør sånn alikevel - velger å tru det ikke er bevisst!

så - er det noen som har noen forslag?

sitter litt på barbakke jeg nå!!

liker veldig godt Alma, Ella, Lilli

han liker norske "trofaste"/tradisjonelle navn...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141348115-hu-stjal-navnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maren er veldig fint. mye brukt i vår familie...søskenbarn og tante som som har brukt navnet...!

takker for forslag :) jeg brukte tid og energi på Malin-navnet så jeg sørger litt enda. kommer nok til å bruke like mye tid på å finne et nytt navn - heldigvis god tid. termin i mai :)

så kom gjerne med flere forslag :) og meninger om navnene - kjekt med flere sysnpunkter.

Annonse

Annonse

enig med flere her, er topp-liste navn så jeg deler navna med flere...og nei ingen kan stjele navn ;) men skulle alldri ha sagt det til henne, hva navn vi tenkte på...hun skulle få ha komt på det selv :)

er ikke sur på noen for det, lufter alikevel følelser på bim :)

kjempe flotte forslag dere kommer med jenter! tusen takk :)

Eller rett og slett du velger det navnet DU vil ha...Malin..

Ingen eier et navn, og om hun ville ha navnet Malin så bør hun det..skjønner henne godt, det er et nydelig navn.

Men hvorfor skulle det stoppe DEG i å velge dette til DERES datter?

Dere er jo ikke nære omgangsvenner eller noe slikt, ikke at det hadde vært til hindring mener nå jeg.

Jeg hadde valgt det navnet jeg ville ha til barnet mitt, så får alle andre ta det de vil ha..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...