MammaTilToTette + spire Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Har nå vært kvalm/uggen i en ukes tid,trøtt,svie nedentil nesten som ved UVI(noe jeg ikke har), stikkinger i magen,oppblåst/luft i magen og stikkinger i brystvortene. Minner mye om tidligere graviditeter... Noen andre som har hatt slike symptomer så tidlig,og vært gravid?? Er jo tortur å vente....For tidlig å teste enda,fikk positiv el test 16.januar... Og noen som vet hvor tidlig jeg kan få en positiv test fra billigetester,er de følsomme?
-S- Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Det er absolutt ikke for å ta motet fra deg, men det jeg har erfart de 4 årene vi var prøvere, var at jeg hadde ofte alle de symptomene en stund, til jeg fikk bekreftet at det ikke var graviditet. Har blitt skuffet utallige ganger. selvfølgelig kan det være du er gravid, skal krysse fingrene for det;) Min anbefaling er å ta det med ro, og liksom innstille deg på at det ikke er graviditet frem til det begynner å bli sikkert å teste.. Lykke til
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Jeg fikk tydelige gravidsymptomer allerede 2 dager etter EL, og sannelig sitter jeg ikke her idag med luftballongmage, 6 uker på vei! Så det ER mulig jo=)
MammaTilToTette + spire Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2010 Jeg vet at det kan skyldes veldig mye annet også,bare så rart for jeg har et barn,vært gravid 3 ganger og det er farlig likt synes jeg...
mammaen til 2+1 Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har vært gravid 6 ganger (desverre mistet 4) men jeg kjenner alltid lenge før at jeg er gravid... men disse gravisymptomene kan jo skyldes masse rare ting. Grunnen til at jeg alltid har vit er pga jeg får en spesiell smak i munnen som ikke går bort uansett hva jeg gjør eller spiser.
Mzzizzy+augustspire <3 Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 Du beskriver min hverdag og mine symptomer gitt hehe Jeg er 11+0 i dag, og har hatt d slik nå siden uke 6 ca Håper den verste kvalmen og trøttheten gir seg snart, og at oppblåstheten oxo forsvinner... Men om du er gravid eller ikke selv om du har symptomene må du nesten bare vente å se på Ønsker deg masse lykke til og krysser fingre for positiv test senere
MammaTilToTette + spire Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2010 Tok en test(fra billigetester) nå på morgenen og den var svaaak positiv... Er det mulig at den slår ut positiv uten at jeg faktisk er gravid?? Er fortsatt ca 4 dager til jeg skal ha mensen...
Mzzizzy+augustspire <3 Skrevet 28. januar 2010 #8 Skrevet 28. januar 2010 Syntes du skal smøre deg med tålmodighet til den dagen du skal ha mensen og ta en til da Da er du hvertfall sikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå