Gå til innhold

Flere som bruker str 24 i bukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller mindre. Jeg er bitteliten, men likevel ikke syltynn. Det er kun 1 butikk som selger bukser som ikke bare detter av meg.

Gina tricot selger min str. som er str 24. Det er jo temmelig rart at det er sånn. De flese butikker har jo størrelser for de som er større. Gjerne en egen avdeling. Hva med vi som er små å ikke vil gå med barnetøy?

Jeg er 158cm høy, og veier mellom 48-50kg (det varierer)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare jeg som ser ut som en smurf?

Skrevet

Når jeg var 158 cm (som jeg er ennå) og veide 45-50 brukte jeg str. 26.

Størrelsene er litt forskjellige fra merke til merke..

Skrevet

Hvor handlet du da? Er litt kjipt med sånne begrensninger. Jeg kommer meg ikke ut lenge nok for å kunne gå til flere butikker å prøve. Så gjerne noen tips :)

Skrevet

Er like høy og tung som deg,men bruker 26.

Levis har også bukser i strl 24 tror jeg?

Også selger wow,barnebutikken til bikbok bukser som er ca lik som 24 i størrelsen.

Skrevet

Jeg har i all min tid hvert 1.68 og 43-45 kg. Jeg bruker 26".

Skrevet

Såklart er det ikke bare deg som bruker str, ellers hadde den nok sikkert ikke eksistert. Barn bruker vel det, antar jeg :)

Skrevet

20.27 Gjør du noe for å holde den vekta? Trene? Spise sunt?

Skrevet

Da synes jeg ufattelig synd i moren din. Fødselen må ha vært et mareritt uten like.

Skrevet

Svangerskapet også.. hehe,, den magen hadde vært moro å sett

Skrevet

Bukser i det hele tatt føler jeg er håpløst å finne. Føler mange er rare i formen (kanskje det er meg)

Kunne tenkt meg noe annet enn skinny jeans (de har jo mest av det på GT) Noen nevnte Levis her. Hvor selger de det? Jeg er fullstendig grønn på klesfronten.

Jeg har heller aldri vært i denne sizen før. Før veide jeg nesten 60kg,

HI

Skrevet

unnskyld meg, men hvorfor lurer du på hva hun gjør for å holde vekten??? jeg er selv 168cm men veier ikke 45-50 kg(!!!). Jeg er 52 kg og synes det er for lite. Prøvde å beholde noen ekstra kilo etter fødselen, men det gikk ikke

Skrevet

Hvorfor kan jeg ikke spørre om det? Hun kan vel svare for seg selv om hun syns det var et ubehagelig spørsmål

Skrevet

Her selges Levis på match hvertfall,og en god del jeans butikker har Levis.

Jeg tror nok ikke du vil passe i 26 i andre merker,for jeg bruker også 26 i ginatricot sine bukser selvom jeg veier like mye som deg.

Kanskje Bik bok sine xxs eller xs bukser vil passe deg? Der har de jeans i alle mulige typer,baggy osv.

Skrevet

Jeg trener fryktelig mye styrke da. Så kanskje det har litt å si på kroppsfasongen og dermed på størrelsen på klærne? Kunne tenkt meg noen baggy jeans ja. De er litt tøffe :)

Føler ikke jeg har noe stil lengre nå som jeg er småbarnsmor.

HI

Skrevet

Carlings har godt utvalg i bukser. :)

Om du trener mye, spiser du nok da? normalt å bygge muskler da

Skrevet

Spiser veldig mye ja hehe :) Akkurat nok proteiner, fett og karbohydrater :) Ca 5-6 måltider om dagen :)

HI

Gjest sug lut
Skrevet

Ok, jeg er langsom om morgenen, så jeg tenkte str 24 i forhold til str 36-38 og sånn, og da hadde du virkelig vært en smurf :) men jeg forstår nå at det er tommer du snakker om. Kan ikke tenke meg at jeg noensinne har passa inn i det, men jeg vet at enkelte merker har petite-str i tillegg til vanlige. Debenhams (også nettbutikken) har en hel egen petite collection fra mange forskjellige merker,

http://www.polyvore.com/cgi/shop?brand=Petite+Collection&category_id=23

-for eksempel.

Skrevet

Me too, foer jeg fikk vesla da. Det jeg gjorde var at jeg kjoepte barnestr. Det er saa mye kult til tenaaringene i barnebutikkene at det ikke er vanskelig aa finne noe voksent nok. Dessuten er det mye billigere :)

Men det var digg aa shoppe i UK. Der har de egne petit avdelinger i stoerre butikker :-D

Skrevet

Vi som er større finner ikke annet små størresler..Når det er kommet inn noen skikkelig stilige klær, uansett hvor, så henger det alltid igjen bittesmå størrelser..... xxs og xs..Eller 34 ( i damestørresler) og i bukser er det ofte 26" og 28" i livvidde igjen...

Og der har så og si blitt slutt på klær/bukser for oss lange jenter..Bukselengder slutter på 34", men jeg må ha 36"....Før hadde noen dongeribukser denne lengden, men de tre butikkene jeg har brukt å handle på, har sluttet og ha de..Man må evt bestille om man finne ren bukse man liker,- og være så heldig at den produseres i den størrelsen.... Og de buksr som finnes i to lengder finnes ofte i bare ekstra korte eller normale ben....Noen få har tre lengder, men "ekstra lange" ben tilsvarer sjelden lenger enn 34".....Sykt, sykt...

Tror det er vanskelig og tilfredsstille alle folk, uansett størrelse og fasong...Men jeg må snart kjøpe alle mine bukser fra utlandet via nettet..Noe som fordyrer fryktelig..Toll og porto gjør det umulig å returnere (blir alt for dyrt...sporbar sending utlandet er dyrt, go skal man ha ny vare i retur må toll betales enda en gang)..

DU kan faktsik finne noe på barn/ungdom..Mulig du ikke helt liker stilen, men enkle basisklær finnes alltid...Jeg finner ikke det en gang..Jeg har ikke fått i treningsbukser/overtrekksbukser lange nok i bena på 10 år.Ikke herre en gagn (de er merkelig nok også bare maks 34" lengden, samt har en fasong IKKE behagelig og trene i for en kvinne)..Takk og pris for løpetights osm gjerne kan stopp litt på leggen, også bruker jeg knestrømper /alpintsokker for å kle opperommet mellom når jeg er ute på vinteren og trener..

Oi, var ikke ment som "jeg har det verre enn deg";- men ble litt sånn ser jeg...Men altså, igjen, for å få klær så billig som mulig så må de lage etter visse grenser..Og ja, jeg er lang, ja jeg har lange ben..Men her i skandinavia er det da mange som meg..Med ENDA lenger ben også..Rart ikke butikker som Long Tall Sally har kommet hit....... Da er det kansekj færre voksen kvinner som er så lita som du? Vet ikke..., men gitt at vi får fler og fler thai-kvinner bl.a hit til lands, så vil jeg tro at vi får flere små kvinner etter hvert også (barna deres vil mulig bli en del mindre enn et barn med to etnisk norske tenker jeg på..)

Ja,ja Klær må vi ha. Så vi får kle oss som best vi kan :o)

Skrevet

Det er sant. Jeg har venninner med lange bein og ikke syltynne midjer og da er det virkelig vanskelig. Jeg kan alltids handle paa barne/ungdomsavdelingen eller faa lagt opp/sydd inn bukser (det er tross alt billigere enn aa handle fra utlandet).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...