Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Jeg går på pencilinkur nå. Min mor står sterkt på at en ikke skal anstrenge seg når en tar slike medisiner. Jeg er trøtt, ja, men likevel så føler jeg at jeg burde ta meg sammen å trene. Nå har jeg nesten ikke rørt meg på 3 dager (3 dager siden jeg startet) Kostholdet blir jo også så som så når jeg ikke får de rutinene jeg er vant til. Noen som vet hvorvidt en skal holde seg i ro når en ikke er helt om en skal i kroppen?
Gjest Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Din mor har nok rett, kroppen din trenger hvile for å bli frisk. Du risikerer et mye lengre sykeleie om du ikke tar det på alvor. MEN - du kan absolutt røre litt på deg! Gå deg en skikkelig tur f.eks. Ta det på feelingen, prøv å ikke få så altfor høy puls. Det straffer seg bare.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Hold kroppen i ro, den få bruke krefter på å bygge seg opp. Du vil istedet bryte ned kroppen hvis du trener nå. Ta deg heller en spasertur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå