Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Grå, med sort understell, med grått stormtrekk/fotpose fra Teutonia. Kjøpt i juli, altså 6 mnd gammel, men understellet og fremhjulene ble byttet ut i desember, til en utgave med forbedret hjulfeste. Har bestemt og og ombestemt meg i hytt og pine mtp salg, men nå tror jeg det blir med det!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Pris? Har du kun sportsvognen eller bag også?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Kun sportsdel. Lagt ut litt mer info her: http://www.barnevognguiden.no/forum/kjop-og-salg/selges/brio-go-selges-eller-byttes.html#52587
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Bytte i en MB 06/07, svart/svartrutete luke og i setet (den små smårutete, nesten prikkete mønster) med 2000,- mellom da?? Jeg mener selvfølgelig at jeg skal betale ... Vi betaler hver vår frakt.. Vognen er i fin stand :-) Følger med uoriginal, stillbar bumperbar.
MarihønaMedHvitveis Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Send meg en pm om du kan, ano 21.08 Så kan vi diskutere det :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå