rm83 ¤Heine 08 & Hedda 10¤ Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Hei Har begynnt i ny jobb og liker ikke denne opplæringsfasen i det hele tatt. Grunn er at jeg skulle helst ha kunnet alt sammen med en gang. og er i grunn ganske redd for å gjøre feil. Er en jobb der det er maaaaassse man må kunne. og jeg føler at jeg ikke kan en brøkdel. Huff....var på jobb alene i dag......og følte at hele dagen gikk bort i og tenke på alt jeg skulle ha gjort........ er en jobb der jeg er ganske så mye alene, så jeg blir nøtt til og løse ting selv. Phu......måtte bare få ut litt..... Gi meg gjerne noen godord......eller lignende opplevelser. :-)
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Går så bra så, både normalt og sunt å være litt nervøs og ydmyk i starten. Går seg til etterhvert. Blir deilig å ha en jobb med ansvar og utfordringer etterhvert, slipper du å kjede deg på jobben. Gratulerer med ny jobb da.
Piken på landet Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Kanskje en mager trøst, men det er av å være alene og må finne utav ting selv du lærer aller mest! Jeg begynnte også i ny jobb for en stund siden, en jobb som var helt annerledes enn de andre jeg har hatt, og det var vanvittig mye å sette seg inn i. Merker at jeg ikke helt har den samme kapasiteten til å lære ting nå når jeg er mor til to små, går iallefall fryktelig mye tregere. Jeg følte at jeg måtte spør om alt om og om igjen, kom liksom aldri inn i det. Helt til jeg måtte være alene. Da var jeg bare nødt til å finne utav ting selv, slå opp, ringe rundt, istedet for å bare spør den som satt ved siden av meg. Og det va da jeg lærte ting, da satt det etterpå. Pes når det står på, men det gjør deg veldig mye tryggere etterpå :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå