Gå til innhold

OS og gravid med samme far på nytt:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jg vet jeg har satt meg i en litt kjip situasjon. Barnefar flyttet ut for 2,5 år siden, men så møttes vi for sex noen ganger... og nå har jeg blitt gravid.

Vil jeg kunne få OS for barnet, eller vil jeg miste det pga at jeg har vært intim med han, mens jeg egentlig ikke hadde "låv"??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mister ikke os, du vil få den fornyet med tre år.

Men vær forberedt på å bli innkalt på møte om hvordan forholdet ditt til bf er siden det er samme far..... Det ble jeg :-/ men gikk helt fint.

Skrevet

Ja, kjør på med OS, inen som kan nekte deg det.

Men du skal vite at det er sånne som deg som gir alenemødre dårlig rykte!

Hørt om prevensjon??

Skrevet

hvordan vet du om hun har brukt prevensjon eller ikke?

Skrevet

Hahaha,dere må nå ha hatt sex mere enn "noen ganger" om dere ikke nettopp er begynt å ha sex vel å merke??

Skrevet

NN 02.14

Man trenger ikke ha sex mange ganger for å bli gravid! (bare sånn til informasjon...) Det holder faktisk med 1 gang ;-)

Skrevet

Ja, det er sant, men her sier HI at de har møttes for sex _noen ganger_.

Ikke 02.14

Gjest Ambivalent
Skrevet

Herregud dere er så frekke og usympatiske! Ingen bryr seg vel om hva dere synes ifht at hun har hatt sex med han, og å si bruk prevansjon er ganske så utdatert når uhellet deres allerede har skjedd, gi dere med å gni salt i sårene på folk.

Noen her inne er bare så bedritne at de må trekke folk ned i dritten fordi de er så utrolig "perfekte" selv!

HI, du får nye tre år med OS, og det er helt og holdent din sak, ikke bry deg om hva andre sier!

Skrevet

HI her...sex noen ganger kan jo være at vi hadde det et par ganger for 2 år siden og en gang nå når jeg ble gravid. Dere er så snille å dømmende:) og sikkert veldig perfekte og feilfrie!

Takk for svar dere andre=)

Skrevet

Hmm føler meg ikke akkurat perfekt fordi jeg ikke blir gravid med eksen.

Skjønner ikke at dere orker...jaja..

Nå kan du kose deg hjemme i tre nye år :)

Skrevet

Anbefaler til neste gang og se på pikken hans som en stor fleinsopp, så kanskje du ikke blir så frista lenger??? Forøvrig er jo Durex sensitive et godt alternativ!!

Skrevet

Hei!

Hvis du har OS for barnet du har nå, vil du ikke få 3 nye år med OS. Du vil bare få OS 3 år tilsammen.

Jeg og BF flyttet fra hverandre i 07. fikk da os for gutten her. Jeg og BF hadde sex en gang i 08, og jenta ble født i 09, og jeg får kun OS for 3 år tilsammen. Får ikke for 3 nye år. :)

Du må inn på møte og forklare hvor ofte dere er sammen utenom samvær.. :)

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg og barnefar ble separert i januar 08. Fikk invilget OS, og gikk hjemme med våre 2 barn.

Vi gikk i familie-terapi, og nav hadde tilgang til innsyn om de ville. Hadde bekreftelse fra familie-terapaut om at han anbefalte at vi tilbrakte mer tid sammen med barna enn det som stod i kontrakten. Nav godkjente dette!

I september ble jeg gravid (og JA, det var en gang, med prevensjon, så det går ;)

Var alene i svangerskapet, og ble enige om å flytte sammen 2 mnd før barnet ble født. Gav da beskjed ttil nav.

De opplyste om at os ville opphøre fra mnd etter at vi var registrert på samme adresse igjen.

For vår del, hadde de opplyst feil, og jeg måtte betale tilbake 1mnd OS (dvs jeg klaget, og måtte betale halve)

Nå bor vi sammen med våre 3 små barn, og har aldri hatt det bedre!

Men vi måtte være i fre hverandre i over 1år for å finne ut av det :s

Skrevet

Det er vel lov å være intim med hvem man vil, men jeg skjønner ikke hvorfor det er så mange som får barn med exen sin!??

Du får høre med NAV, de gjør som de vil uanset:)

Skrevet

Måtte bare kommentere at jeg ble så glad av å lese historien din, anonym 19.24.

Skrevet

herregud så frekke enkelte av dere er!!! Hun la vel ikke ut dette innlegget for at dere skulle dømme henne! Blir helt overgitt jeg.... Selvsagt en uheldig situasjon, men det vet hun sikkert og trenger ikke sånne som dere for å bli trukket enda lenger ned! Har dere ingenting relevant å komme med så la vær å svar i det hele tatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...