Gå til innhold

Serranoskinke til forrett....Hva ha til hovedrett???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal visst lage en 3 retters på fredag,så ANER jeg ikke hva jeg skal lage! Jeg er like lite oppfinnsom hver gang jeg skal ha gjester.

Noe som ikke er så fryktelig vanskelig å lage kanskje,da jeg skal være alene med ungene også hele dagen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om du er ute etter mer tapas oppskrifter

siden du har tenkt seranoskinke/ seranoskinke med melon til forrett, men her er en oppskrift jeg har lyst å prøve

http://www.denstoltehane.no/oppskrifter/flotebakt-kalkunbryst-med-spinat-og-hvitlok

veldig fornøyd med produktene deres. Hadde kakunfilet i skiver på lørdag men fulgte ingen oppskrift da så så syns vi bommet litt med krydderblandingen. Men kjøttet ble kjempesaftig :D

Skrevet

Har dessverre ingen tips,.. men får skikkelig frysninger av nicket ditt. Ser på profilen din at du liker man u, men jeg forbinder kun red army med sovjet, og kommunistene som drepte halve slekten min.

Måtte bare si det:)

Skrevet

Ånei!!!

Skal selvfølgelig ikke ha noe av det i nicket mitt...Uff

Skrevet

Hehe, jeg skal vel ikke si så mye om negative assosiasjoner og nick. Tante grusom oser vel ikke akkurat av positivitet, men det er ihvertfall ikke et morderisk regime:)

Skrevet

Sant nok ;)

Jeg var i manchester forrige helg,har alltid vært United fan,men nå er jeg jo helt ekstremt så red army minner meg ikke om noe annet enn ferien,for det var det vi sto og brøla til frokost øla vår ;)

Skrevet

Forresten Smaug: Takk for tipset!! :D

Skrevet

Ja, det var jo dagens, der fikk du akkurat noen til å endre nick.. Nice job..

Til HI

Hva med å servere kyllingfilet surret i bacon? Det er kjempeenkelt å lage, som tilbehør kan du skjære opp potet på langs, sånn at det blir rundinger, ha over litt olje, salt og pepper, inn i ovnen på 225 ° i ca 20 min. Jeg synes det er godt med dampet brokkoli og en god saus, men grønnsaker og saus kan varieres etter smak og behag. :)

Et annet tips er rødvinsgryte, den lager du av biffkjøtt, rødvinssaus, champignon og "sjalottlauk", stek biffkjøtt (strimler eller små biter) og legg det til siden, stek sopp, og løk og ha sausen rett i blandingen. la det koke litt, så har du i en dæsj rødvin og kjøttet. Det bør ikke koke så lenge etter dette, sånn at det ikke blir tørt.. Tilbehør bestemmer du selv, men jeg liker bakt potet med en smørklatt oppi.

Lykke til, det er jo hyggelig med gjester da. :)

Skrevet

Nam nam!!

Det hørtes ikke så vanskelig ut å lage heller. Den øverste du kom det der fraggelhysa hørtes best ut,og ikke så vanskelig å lage :)

Thanks!!

Skrevet

Veldig vits å skrive to ganger at det ikke er såg så vanskelig ut å lage :P

(og dette ble jo 3. gangen ;P)

Skrevet

Det er vel Red Devil du egentlig kanskje skulle hatt, ikke Red Army;)

Skrevet

Jeg er medlem av red army stavanger,de bruker red army altså :)

Men nå kom jeg jo på at jeg kan ha red devils i nicket mitt,så takk! :D

Skrevet

Ser ikke helt problemet med å kommentere dette nicket, Fraggelhysa. Regner med at dersom noen hadde A. Hitler som nick, så hadde det kommet noen kommentarer da også.

Skrevet

Jeg er bare glad til at du gjorde det,for jeg tenkte iallefall IKKE over det negative med det,så godt du sa ifra :)

Regner med at red devils ikke er SÅ negativt da ;)

Ha en fin kveld tante grusom :)

Skrevet

I like måte Red devil:)))

Skrevet

hadde laget laks eller ørret bakt i ovnen. Da kan du gjøre klar alt på forhånd. Finnes sikkert mange gode oppskrifter på nett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...