Jippiajajee Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Tørket meg i dag og fikk helt vondt i magen! Syntes jeg så masse blod på papiret..! Men da jeg så nærmere etter var det lyserosa trykk på dopapitret som ble mørkere når det ble vått! Og ingen blødning i allefall!! Fysj... skummelt å være redd sånn! Altså konsklusjon.... ikke kjøp dopapir med rosa trykk!!
ღMadame_mim ღ Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Haha den felle der er det lett å gå i ja!! Jeg gjorde det samme, bare at i mitt tilfelle var det røde nisseluer :-P
M ♥ ♂-2010 Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Yes, den gikk jeg på i julen da dopapiret hadde røde hjerter eller nisseluer. Nå har vi begynt å kjøpe hvitt. :-D
Jippiajajee Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2010 hahaha.. uff det er jammen ikke bare meg nei!! kan le nå, men følelsen var ekkel:S Blir nok hvitt do papir herreter ja!!
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Hehe, har gått i samme fella selv, skulle glede ungene litt med nissepapir til jul, men gud å jeg skvatt etter jeg hadde vært på do di første gangene, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå