Gå til innhold

Har Facebook vært treg i det siste? Gå inn på innstillinger ->applikasjonsinnstillinger ->Vis: lagt til profil. Hvis du finner en som heter "applikasjon uten navn" så slett denne, dette er et spionprogram :( PS: Du må logge ut og inn igjen for a

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å tipse dere facebookbrukere om dette. Min Facebook har vært helt crazy i det siste, og jeg fant denne dritten på mine applikasjonsinnstillinger. Fikk fjernet spionvaren og nå virker Facebook frisk igjen.

Skrevet

Alt ble ikke med i overskriften: ...for at innstillingen skal bli lagret.

Skrevet

Da ha jeg gjort det, så får vi se om det blir bedre der inne:) Takk for tips!:)

Skrevet

Tusen hjertelig takk, min har vært helt psycho en stund nå, og jeg fant den profilenm du snakket om. Fikk bort den nå så håper det nå vil fungere normalt igjen.

Skrevet

Hyggelig å kunne hjelpe :-) Det er jo så mye rart en må forholde seg til i denne cyberverden. Ikke greitt å bli klok på alt. Jeg ble også tipstet av noen som hadde tipset i sin status. Så det er fint det blir spredd videre.

Men så kommer vel det noe annet da som skaper krøll. Jeg synes det er ekkelt med ting som legger seg i systemet uten at en har bedt om det. Men slike spionvarer kommer jo med andre ting en gir tillatelse til. Så nå har jeg hatt en skikkelig oppryddning på mine applikasjoner og fjernet masse som jeg ikke bruker.

Skrevet

Takk for tips! Jeg hadde gjort alt utenom å logge ut og inn igjen. Nå er det gjort, og det er helt klart forskjell. Har irritert meg grønn over hvor treigt det har gått i det siste. Så takk igjen :)

Skrevet

Min fungerer ikke optimalt, men jeg hadde ikke den applikasjonen, så da må det nok være sånn fb er ;-)

Skrevet

Du gikk inn på den rullegardinen der det står VIS og scrollet deg til "lagt til profil"? Det er der den evt. ligger.

Skrevet

Jada, fulgte grundig oppskrift fra IT-avisen.

Men etter det jeg har lest gir denne endel problemer som jeg ikke har hatt. Min er bare treg til tider, ikke alt det andre klusset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...