Septembergutt+oktoberbaby Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Skulle lese avisen i dag, den luktet som alltid ny avis, noe som egentlig er en ganske god lukt. Men neida!! Den avisen får bare ligge til den lukter litt mindre, er stort sett småkvalm hele dagen, så trenger ikke gøre det verre! Hehe... Noen andre som reagerer på lukt? Er 5 uker på vei.
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 jeg reagerer ikke på avis, men jeg blir noen ganger ekstra kvalm av lukten til bikkja mi viss han vært ute å lekt og rullet seg litt rundt, el når jeg kjenner han trenger seg en skikkelig dusj:P Blir veldig kvalm når jeg åpner kjøleskapet bl.a
*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Jeg reagerer veeeldig på matlukt og står og brekker meg av lukta... Jobber som kokk, så er sykemeldt pga kvalmen....
Tulle06ogPrins10 Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Jeg reagerer også på lukt. Jobber som sykepleier så lukten på avd. blir jeg så kvalm av.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå