akicha Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har piercing i navlen som jeg har hatt i mange år. Har en sånn liten bøyd stang med kul i hver ende gjennom piercingen. Nå merker jeg at navlen blir grunnere og grunnere..., og er litt bekymret for hvordan det går med piercingen. Eller, den er jo ikke så viktig for meg da- ikke noe stort offer å ta den ut! -Men, må innrømme at jeg føler meg litt naken uten den etter å ha hatt noe der i snart 15 år :-S Er det fremdeles sånn at folk har slike piercinger i navlen? Eller er det helt ut, sånn som piercing i øyenbrynet f.eks? Sier jo litt når jeg er så "voksen" at jeg ikke vet dette en gang... Hovedspørsmålet mitt er hvertfall, hva gjør dere andre?
enlitenpågang Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Jeg tar den ut. Huden blir ganske tøyd og hullet gir en svakhet som gjør at huden lettere sprekker.
Trolleliten Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har tatt den ut nå som sist. Sist satte jeg den inn igjen ved hjelp av en øredobb først (hadde begynt å gro litt igjen) En venninne av meg kjøpte en med laaaaaang stang som hun hadde under graviditeten.
Ylva- Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har tatt ut min. Navelen går jo utover nå, så tror ikke det hadde fungert så bra å ha den i.. Vet ikke helt hvordan det kommer til å bli etter fødselen, men tror ikke det har grodd igjen. Huden rundt hullet er litt rød, på en måte som et strekkmerke.
sandra84 Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Jeg tok ut min på slutten når magen begynte å blir skikkelig stram. Å det gikk helt fint å sette den inn igjen etterpå Skjønner hva du mener med at du føler deg naken uten den. Hadde jeg ikke fått inn min igjen,hadde jeg nok piercet det opp igjen.
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 Angrer!! Fått masse strekkmerker som går ut ifra piercingen... :-(
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 27. januar 2010 #7 Skrevet 27. januar 2010 Villemo: Fordi du beholdt piercingen eller fordi du tok den ut? Jeg har min enda, men kommer til å ta den ut snart, håper å få den inn igjen etter fødsel, for jeg føler meg stygg uten, navlen ser liksom så rar ut. Og jeg vil IKKE pierce på nytt, navlen er vondeste/ekleste jeg har vært med på.
Snupi27 Skrevet 27. januar 2010 #8 Skrevet 27. januar 2010 jeg og har fått et par strekkmerker ut fra hullet fra pierccingen. jeg har tatt den ut. setter den i igjen når fødselen er over.
Fifrildi Skrevet 27. januar 2010 #9 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har en myk, fleksibel piercing i plast som er en navlepiercingsstang for gravide. Jeg kjøpte den på nettet på http://www.pregnancypiercings.com/ . Den er veldig komfortabel og jeg håper den fint kan sitte i til jeg skifter tilbake til min vanlige bananformede stang.
TBmaibaby2010 Skrevet 27. januar 2010 #10 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har hatt piercing i navlen i 11år. Har hele tiden sagt til meg selv at når jeg blir gravid skal stanga ut, men det var neimen ikke lett å gjøre det med en gang! Jeg hadde den til jeg kom på rutine ultralyd på sykehuset. Tenkte før jeg dro at jeg kanskje skulle ta den ut, men gjorde det ikke. Men på sykehuset ba jordmoren meg om å ta den ut under ultralyden. Der og da bestemte jeg meg for å ikke sette den inn igjen. Det gikk 1 ukes tid hvor jeg følte meg veldig naken, men nå i uke 22 ca.3uker etterpå tenker jeg ikke noe særlig på det. Magen blir jo større og det er i grunn godt å ikke ha noe ekstra der synes jeg da! Men det er jo litt rart å se det ekstra tomme hullet på magen!
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 27. januar 2010 #11 Skrevet 27. januar 2010 Jeg måtte ta den ut, var ganske ny og tror den begynnte å flytte på seg. Ble ihvertfall arr der og arrvevet er mindre tøyelig enn vanlig hud, derfor strekkmerker. Med dere som har hatt piercingen lenge og den er grodd skikkelig osv vet jeg ikke helt hva jeg ville gjort... Men tror nok jeg ville kjøpt meg en slik lang bøyelig stang til å ha igjennom hvis jeg ville fortsatt og hatt piercingen etterpå. Ekstra fare for å få strekkmerker rundt piercingen er det alltid da det blir en svakhet i huden...
*mamle <3 2011* Skrevet 28. januar 2010 #12 Skrevet 28. januar 2010 Jeg lot min sitte i under hele svangerskapet.Fikk ingen problemer med den. Hadde jeg fått det hadde jeg tatt den ut. Smurte rundt den med en fet krem.
frøken bibelstripp Skrevet 28. januar 2010 #13 Skrevet 28. januar 2010 du burde ta den ut.. mest sannsynlig så får du den i igjen etterpå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå