Gå til innhold

bugaboo? trenger råd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, stygg er den i alle fall....

Fikk veldig dårlig resultater på en test for et par år siden også, vet ikke om den er blitt forbedret siden.

Skrevet

Elsker min, men det kommer jo helt an¨på hva slags vogn du er ute etter og hvor du skal bruke den mest.

Skrevet

Det dårlige testresultatet kom av det gamle understellet. Det er forbedret fra 08. Vogna var best i test nå nylig, anonym.

http://www.klikk.no/foreldre/baby/article507977.ece

Nydelig vogn, ikke stygg :D (hver sin smak).

Den er superlett, har mange fine finesser. God å trille, romslig bag. Er en veldig god vogn.

Skrevet

he he - utseende var ikke det jeg lurte mest på nei, det er det jo ikke så vanskelig å finne ut av. smak som bak, - jeg synes den er nett og fin.

har forstått at de gamle understellene hadde svakheter, men at man fikk byttet de ut på de eldre vognene.

Jeg har termin i slutten av april, så synes det hadde vært digg med en lett vogn til sommersesongen, vi skal også være 2 lange perioder i frankrike så vil helst ikke ha sånn svær, tung vogn. Også kan man kjøpe vinterhjul når den tid kommer.

Vi har en teutoniay2k som er helt skakk i understellet, så den kan på sikt stå i barnehagen, også har vi en maclarentrille, så alt i alt burde vi ha dekket behovet hvis vi kjøper en buggis?

Men vil gjerne høre hvis det er negative ting med vognen som vi ikke har tenkt på eller oppdaget!

Skrevet

Takk for linken forresten, jeg har letet etter forbrukertester uten å finne, og det var jo kjekt å se at den var en av vinnerne!

Skrevet

Hvis det er en negativ ting så er det teleskophåndtaket. Det har lett for å skli opp. Noen blir plaget med dette på vogna. Men da får man reklamere.

Skrevet

Anbefaler på det sterkeste denne vogna. Vi har reist masse med vår og vært lange perioder i Italia med den og den er helt perfekt (kanskje enda mer enn i Norge spes om vinteren). Enkel å kjøre i trange gater og inne i butikker også som det er par av i Frankrike...

Lett å reise med og veldig bra å ha egen reisebag som passer perfekt. Lett å legge sammen og tar liten plass i små bagasjerom.

Skrevet

Tusen takk for rådene- nå er avgjørelsen tatt, har fått tak i en brukt til en god pris på finn.no, med nytt understell, transportbag og vinterhjul. Men jeg har ikke sett den ennå, den er på andre siden av landet, så det er jo litt risikabelt å kjøpe usett. men har fått en slektning til å godkjenne den så satser på at vi blir fornøyd! Gleder meg og håper den svarer til forventningene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...