Gjest Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Har søkt litt på nett, men kan ikke finne noe særlig god info om dette. Bortsett fra at han skal styre unna hårfarger som inneholder stoffet Resorcinol. Så da spør jeg dere, damer: Er det farlig å farge håret når man er gravid? Hilsen blondine som vil bli brunette
Rampongi Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 noen hevder at de stoffene som er skumle kan gå over til fosteret. Jeg bleika håret mitt når jeg var gravid, men jeg gjorde det hos frisør med organisk farge. Du kan jo be om det samme?
thea - M har gull i gulping Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Nei det er ikke farlig:) Er håret ditt farget blondt? I så fall burde du gjøre dette på frisøren:)
Gjest Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Hmm, hadde tenkt å gjøre det selv;) Føler meg så grå og trist i dag... Og da har ikke Frk.Utålmodig tid til å vente på en frisørtime. Men kan sjekke om de har noe organisk hårfarge på butikken. Om ikke de har det så er det kanskje best å stå over?
Gjest Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Det er blondt, men ikke farget. Tenkte å farge det litt mer lysebrunt. Men er veeeldig usikker her....
thea - M har gull i gulping Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 Det er ikke farlig. Har hatt mange kunder som har vært gravide:)
Gjest Skrevet 27. januar 2010 #7 Skrevet 27. januar 2010 Oki, thanx:)!! Hadde vært såå godt med en forandring! Stikker på butikken for å se hva hårfargeutvalgetutvalget sier;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå