Gå til innhold

Noen har meldt meg til barnevernet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Nå er jeg tilbake fra møtet..

Bekymringsmeldingen gikk ut på at noen var bekymret for hvordan jeg oppdrar barna mine og mener jeg har låst eldste sønnen min inn på rommet sitt i flere timer av gangen og at han var veldig stille og innestengt..

Det er ikke et snev av sannhet i meldingen en gang.. Jeg ville aldri sendt en gutt på 2 år inn på et låst rom i flere timer!

Men hun kommer på hjemmebesøk til onsdag også skal hun ringe barnehage, helsestasjon, min mamma og naboene.

Jeg spurte hvor lang tid dette kom til å ta, og det skulle ikke ta så lang tid.. Jeg håper dette snart er ute av verden..

Hi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen ide hvem det var som meldte deg nå etter du hørte hva de såkalte anklagene var?

Skrevet

Nei, jeg har ikke peiling.. Når det er noe som ikke stemmer i det hele tatt, kan det vel være hvem som helst..

Hi.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hvordan gikk det med deg?

håper alt løste seg...

Skrevet

Helt enig med neffi.

Skrevet

Barnehage/skole vil vel ikke sende inn en anonym bekymringsmelding?

Har du virkelig ingen anelse hva grunnen kan være?

Skrevet

Burde vært straffbart å melde inn bekymringsmeldinger til barnevernet som ikke har bunn i virkelige hendelser. Det utsetter stakkars foreldre for unødig stress, og barnevernet må bruke allerede begrensede midler på å undersøke tull og tøys!

Skrevet

Ringe naboene, ja. Da er du dessverre stemplet for alltid. Det er ingen røyk uten ild mener de fleste her inne.

Skrevet

seiøst.. naboene????? det kan da ikke være riktig

har man ingen rett på vern av privatliv om man kommer opp i en slik situasjon????

skjønner de må sjekke m skole og b.hage. men disse har jo taushetsplikt tross alt..

skrekk og gru om min nabo skulle fått nyss i noe sånt.. da hadde alle visst det, og vi måtte bare flyttet

Skrevet

hei, off og ha en barnevernsak hengende over seg er ikke kult, har vært borti det selv, jeg ble kaldt inn til møte på barnevernskontoret, etter jeg var ferdig der sa hun at hun ikke hadde grunn til å ha sånn uventa besøk hjemme hos oss men om vi kunne avtale ett møte hjemme hos oss hadde det vært fint slik at de kunne se hvordan barna bodde.. jeg åpnet huset til de og før hun dro her fra sa hun at hun avsluttet saken med en gang.. håper det går like greit for deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...