Dindagmamma? Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Har en sønn som skal lage en power point presentasjon av Telemark og alt har vi funnet fram til nå, men....så kom spørsmålet lengste elv i Telemark.....noen som vet? Finner mange elver, men finner ikke ut hvem som er lengst...hehe:o) Takk til de som gidder å svare:o)
thea - M har gull i gulping Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Hei:) Jeg er ikke fra Telemark, men du kunne ikke ha ringt til Telemark's fylkeskommune eller noe da? Jeg fant største innsjø men ikke elv, men skal prøve å lete mer jeg:)
Dindagmamma? Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2010 Hei:o) Ja nå har jeg funnet største innsjø, isbre ,høyeste fjell, men ikke langste elv....det er jo et hav av dem....hehe:o) Tenkte jeg skulle få unna denne leksa i dag og sende den via It`s learning i kveld ellers så kunne jeg ha ringt fylkeskommune eller noe sånt i Telemark:o) Takk for hjelpen i hvertfall....så får jeg lete videre etter den lengste elva....hehe!
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Du tenkte at DU skulle få unna denne leksa i dag? Burde ikke gutten din strengt tatt gjøre dette selv? Jeg er helt for å hjelpe til med lekser, altså, men det høres jo ut som om du bruker uforholdsmessig mye tid på noe som burde være sønnen din sin jobb.
Gjest Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 skienselva er den største... tipper nr. 6 eller 7 i landet glomma, pasvik, numedal, gudbrandsdal, tana og drammenselva er alle større..rimelig sikker på at drammenselva er srøre, iallfall elva er forøvrig en del av skiensvassdraget, og kalles porsgrunnselva der den rener gjennom porsgrunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå