Gå til innhold

Hei , jeg er øm lik som el smerter helt nederst under magen,,, noen som vet?

stinemin med tvillinger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann.

Det høres ut som ligament smerter ja (det var iallefall konklusjonen jeg måtte stole på for jeg hadde ganske mye slike smerter).

For meg førte disse smertene etterhvert til kramper i musklene når jeg reise/vred meg så da var det bare på best mulig måte å klare å strekke eller bøye meg nok og vente til det gikk over.....

Det oppleves nok litt forskjellig fra person til person men det er iallfall ikke farlig bare ubehagelig.

Fikk også etterhvert en følelse av at det hjalp å støtte litt under magen når jeg gikk turer etc (og jeg ble ikke veldig stor) :)

Lykke til videre i svangerskapet, mine perler er blitt 5mjnd allerede og du har så inderlig masse å glede deg til!

Tusen takk for svar, husker du når du kjente liv?

Jeg har tvillinggutter på 7 år, men la ikke så merke til små ting dengangen, tror jeg er litt mer hysterisk denne gangen, kjenner liv hver dag, men er jo ikke masse enda mest på kvelden merker jeg det... Har også tenkt at disse smertene kan være fordøyelsen. Ja vi er heldige som får 2 av gangen, jeg blir STORdesverre, alltid misunt dere med små mager. Kos deg masse med perlene dine:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...