Gjest Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Fortsatt 1 uke til forventet mens. Men jeg er så trett og kvalm, spesielt kvalm på ettermiddagen. Tenker det er for tidlig med slike tegn. Lenge å vente en hel uke til jeg kan ta testen! VIl bare vite. Er så slitsomt å gå å lure... Noen flere som har det slik nå? Noen som har erfaring med tidlige symptomer?
krøllo Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Ja, helt klart! Jeg har to barn fra før og nå har jeg det sånn som deg – fortsatt en uke til mensen skal komme evt utebli og jeg føler meg GRAVID:-) Kjenner jo denne følelsen godt;-) Men, jeg tenker også at jeg ønsker så inderlig å være gravid at jeg tror jeg er det. Så vi får vente å se.... Smil
Gjest Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Ja det er så vanskelig. Kjenner en symptomene pga at en ønsker å kjenne de, eller er det virkelig slik? Verste er å ikke vite. Har bestemt meg for å ikke ta noen test før etter forventet mens, hvis den ikke kommer. VI får begge bare vente å se! Lykke til!
MammaTilToTette + spire Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Jeg føler det også slik nå,og har tidligere hatt symptomer veldig tidlig... Er ca en uke til jeg kan teste også,og det er grusomt å gå slik å vente...!! Blir spennende å se;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå