Gå til innhold

Kake, kake, kake........argh....og KAKE!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått fullstendig kakedilla :( nå har jeg baket kake så og si hver dag i flere uker, jeg har blitt helt tullete!! Kake til frokost, kake til lunsjen, kake etter middagen og kake til kvelds. Jeg prøver ut masse oppskrifter, og har laget GODE kaker... Jeg er jo FLINK til å bake kake :-)

MEN....... siden jeg også er veldig flink til å SPISE kake så har jeg begynt å ese ut. Skulle ha på meg en bukse idag, men det var ikke sjans i havet for å få igjen knappen. UHGH....jeg blir kakefeit!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, da...

Du får trøstespise litt kake for å komme over skuffelsen.

Skrevet

Ha ha, saann kan det gaa. Du faar gaa over til aa bake sunne knekkebroed i en periode ;)

Skrevet

For det falt deg ikke inn at du kom til å bli feit av å spise så mye kake??

Skrevet

og 14 februar er det morsdag, valentins og noe annet også...en herlig dag proppfull av kalorier og gode unnskyldninger

Skrevet

HERLIG!! Jeg har funnet gode unnskyldninger i ukesvis nå, og skal nok klare å finne mage gode for kakefrotsing den dagen i allefall...

HI

Skrevet

Hi hi.... det minte veldig om meg selv ;-) nå bryr jeg meg lite om at jeg har lagt på meg litt da, men det gjør kanskje du også?

Skrevet

Jeg syns jo ikke det er kjempekult å oppdage at jeg har blitt for tjukk for buksene mine, men jeg tar det vel ikke sånn fryktelig tungt heller.

Det som er rart er at jeg har aldri vært noe "kakemenneske", men så plutselig har jeg fått helt dilla...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...