fremtidoghåp Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Hurra, hurra!!! Bare 21 dager igjen til termin, og jeg skal settes raskt igang dersom jeg går over termin sier jordmor. For noen uker siden la jeg inn en liten oppdatering fra meg under innlegget "Prøvd i 2,5 år og endelig gravid -dette gjorde jeg" Der står det litt om svangerskapet, som har vært rimelig tøft. Men verdens beste belønning er nå i sikte! :-) Derfor skriver jeg her i dag, for å si til alle dere flotte, modne jenter: GI IKKE OPP!!!! :-)
*tankefull* Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Høres helt herlig ut ) lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Jah,da er du jo "bare" 62 når ungen er 20 da.Flotte greier..
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Hold nå truten på deg'a. Ca 20 og trebarnsmor på trygd du eller?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Hehe,ikke akkurat 27 og gravid med nummer 3,absolutt ikke på trygd og godt gift. Ser ikke helt sammenhengen med at jeg er imot "modne" mødre og at jeg selv skal være 20 år og gå på trygd?! Menmen,lykke til med fødsel uansett
Hillbillie Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Lykke til med fødsel og kos deg med den lille når den tiden kommer! Koselig at du tenker på oss som fortsatt holder til her:-)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 Jeg er enig i at kommentaren til anonym 19.29 var unødvendig, men det der var omtrent like modent som kommentarer jeg kom med som 14åring.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #8 Skrevet 17. mars 2010 Jah,da er du jo "bare" 62 når ungen er 20 da.Flotte greier.. -------------------------------- Jeg er ikke HI, men jeg fikk min baby like før fylte 43. Hvis jeg dør jfr gjennomsnittet, dvs ca rundt 83? vil min unge da være 43 år og kan leve lykkelig i mange, mange år uten å ta hensyn til sin gamle og plagsomme mor. Når ei barneræv på 20 får baby, så vil hennes mor leve til hun blir ca. 63. Dvs. at mitt barn kan få mange lykkelige voksenår uten å ta hensyn til syke gamle foreldre. Men, du di barneræv er nesten pensjonist før du selv kan nyte noen kanskje gode år............ Også en måte å se det på som du kanskje ikke hadde tenkt på.........
pepperrota Skrevet 15. april 2010 #9 Skrevet 15. april 2010 Lykke til du på 42,-)))) selv er jeg 48 og fikk en liten sønn i fjor,så jeg blir gammel jeg når gutten er 20,men det tenker vi ikke på en gang-.....Så lenge man er ung i kropp og sinn,går alt bra....STå på;-) Klem fra Astrid som nå har sterelisert seg;-).....
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #10 Skrevet 17. april 2010 Kanskje ikke så dumt å sterilisere seg da nei... "Så lenge man er ung i kropp og sinn,går alt bra...."...du føler det kanskje slik nå..all ære for det...men tror du at kroppen din er like ung om 20 år,da er du 68 år!!!? Du er 60 når du får tenåring i hus. Med alskens aktiviteter,dugnader,kjøring hit og dit...osv osv,lykke til med det. Er du heldig opplever du å bli bestemor, og forhåpentligvis en som fortsatt er " ung i kropp og sinn" i en alder av 70-80 år, som ikke bare sitter dement i en gyngestol,men som faktisk kan nyte barnebarnet sitt og herje rundt på gulvet og leke.. Jeg synes dette er så drøyt!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #11 Skrevet 17. april 2010 Ja det er såååååååå drøyt asse, at disse gamlisene klemmer ut unger. Ille nok at de har sex, spør du meg. Alle over 32 burde ærlig talt ikke få barn, sånn at de ikke har noen mindreårige i huset når de fyller 50. Obligatorisk sterilisering for alle over 32 er nå min mening.
pepperrota Skrevet 18. april 2010 #12 Skrevet 18. april 2010 hei anonym,kom med ditt navn først..... jeg er ung i kropp og sinn.har 4 store barn og er allerede bestemor til 3 barn.så her er alt flott.Husk det er jeg som er 48 og har gutten,ikke du.så slutt å bekymre deg.VI har det flott....Klem fra Astrid;-))).. Ta ikke sorgene på forskudd anonym;-)))
Stjernemagnolia Skrevet 25. april 2010 #13 Skrevet 25. april 2010 Gratulerer med dagen du hadde. Masse lykkeønskninger for den forestående fødselen. Herlig med babyer. Kos dere masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå