WP-TLogPeanut Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Jeg mottar mail fra NAV med lønnslipp som vedlegg,en pdf.-fil. Ikke vært noe problem å åpne vedlegget før,men etter en "oppussing" av pc'en går det ikke lenger. Er en kompis som har utført all jobben,så jeg har ikke peiling på hvilket program jeg trenger eller hva annet jeg skal gjøre for å få åpna filen... Noen som kan hjelpe? ( og forklare på en forståelig måte hehe)
Rampongi Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Last ned adobe reader. http://get.adobe.com/no/reader/ Du får beskjed om hva du skal gjøre når du trykker på last ned (nede på sida). Hak av om du ikke vil ha Gratis McAfee Security Scan Plus i tillegg.. hjelper dette noe?
WP-TLogPeanut Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2010 Yes!! Tusen hjertelig takk for hjelpen , din Rampongi
* 5 om dagen * Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 på mailen jeg får fra nav, må jeg høyreklikke og trykke åpne, på vedlegget. ikke alltid vært sånn men......
Rampongi Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Supert! Spørs om kompisen din sletta en del programmer ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå