☆septemberbarn☆ Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Jeg er 5+4 hvis jeg har regnet riktig.. Siden det er min første så er jeg utrolig nervøs for den lille spiren.. Hadde jeg kommet meg til lege/JM så hadde det nok roet meg litt, kanskje hørt hjerteslag.. Det tapper meg veldig for energi å tenke så mye. Jeg sover utrolig dårlig også.. Noen som kan gi noen gode råd?
Spinella Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Hei Skjønner veldig godt at du er bekymret, det er jeg også. Men det er nok litt tidlig å høre hjerteslag enda, tror jeg, selv om det er veldig individuelt når hjertet begynner å slå. Men kanskje kan du ringe til legen din og si at du er bekymret. Da kan du bli satt opp på en time til innvendig ultralyd når hjertet har begynt å slå, slik at du både kan se den lille spiren din og se på hjerteslagene. Jeg er 4+6 og får innvendig ultralyd i midten av februar, siden jeg har hatt en SA og er ganske bekymret. Lykke til, og gratulerer med den lille spiren
☆septemberbarn☆ Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2010 Tusen takk Jeg vet det er litt tidlig.. Legen min ville ikke gjøre noe som helst før uke 12 og det er litt frustrerende når jeg er så full av spørsmål, tanker og hormoner Kan jeg da ta kontakt med en jordmor i mellomtiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå