Fru HottenTott♥♥ Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Enten bløtkokt egg, da i eggeglass spiser med skje.. Eller hardkokt, da enten på skive med kaviar eller på skive med tomat. Ja, tror det er det...
Lene~mor til tre Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Hardkokt egg spiser jeg i skiver på brød med kaviar til, bløtkokt egg spiser jeg fra eggeglass med salt på.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Jeg spiser hardkokt egg på kaviarbrødskive. Er ikke noe glad i bløtkokt egg, men spiste det da jeg var liten, da i eggeglass.
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Jeg spiser egg på skiva, har majones og noen ganger reker på. Plomma kan være litt bløt, men ikke helt rennende, da er egget perfekt. Kan også spise det rent om det er slik. Har også noen ganger egg i tomatsuppa. Spiser ikke bløtkokt egg. Er eggehviten bløt synes jeg det er ekkelt.
Ranveig R Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 Hardkokt. Har "angst" for mat som ikkje er gjennomkokt/-steikt, så renneplomme er ikkje eit alternativ (om eg steiker egg smører eg plommen utover og steiker på begge sider). Har det på skjeve (med salt på, og kanskje majones), i tomatsuppe eller i salater.
Kulå Skrevet 28. januar 2010 #7 Skrevet 28. januar 2010 Jeg liker best når egget er "smilende" altså at plomma er litt myk. Bløtkokt egg klarer jeg ikke å spise. Pleier stort sett å ha egg på skiva sammen m kaviar...
den-rare-kattedamen Skrevet 28. januar 2010 #8 Skrevet 28. januar 2010 Hardkokt egg spiser jeg på brødskive med salt,pepper, kaviar eller tomat. Bløtkokt egg liker jeg best og det spiser jeg i lompe med salt og pepper....nam nam
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 28. januar 2010 #9 Skrevet 28. januar 2010 hardkokt egg på brødskive med kaviar eller med ansjos... )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. januar 2010 #10 Skrevet 29. januar 2010 Jeg liker dem best når plomma er litt bløt. Så spiser jeg dem med teskje og på teskjea har jeg smør først. Så smelter det liksom litt på skjea og resten i munnen. Kjempgodt med litt sånn salt smør til egg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå