lille sol vil ha barn Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Hvor skal jeg begynne.. jeg er jente på 19 år. Som har alltid ønsket meg barn. Jeg tenker ikke på annet egentlig.. Jeg har samboer og en leilighet med ekstra soverom( kjekt å ha når den tid kommer jeg blir gravid). Jeg fatter bare ikke hva det går av kroppen min.. jeg vet heller ikke hva det går av meg.. Vi bruker ikke prevensjon. Og har samleie ofte. Og passer på og ha sex rundt den tiden jeg har eggløsning. Men nå har det gått over ett år hvor vi ikke har brukt prevensjon og det skjer jo aldri noenting.. er det noe galt med meg? .. jeg vil så gjerne bli gravid..!! Jeg vil kalle meg selv overvektig, men noe som kan gjøres med. Og det driver jeg med. Passer på hva jeg spiser og mosjonerer i ny og ne. Jeg vet ikke hva mer jeg kan gjøre:S ... noen forslag som hjelper ?? Hjelp.. jeg er mer eller mindre desperat etter hjelp.. Jeg tenker på dette hele tiden.. kan bare ikke noe for det.. Når dagene nærmer seg til ikm så tenker jeg på dette hele tiden.. " håper jeg er gravid" osv osv.. men blir like skuffet hver gang.. Hadde satt pris på noen råd?? takk på forhånd..
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Siden du nå har prøvd 1 år ville jeg ha tatt kontakt med fastlegen eller evt kontaktet en gynekolog så du kan få komme inn å ta en gynekologisk undersøkelse gjerne med innvendig ultralyd. Det kan være greit å begynne der, og så ta det ett og ett steg av gangen Det er frustrerende når man går rundt og håper på full klaff og mensen kommer hver eneste måned. Jeg skjønner deg veldig godt, men som sagt få deg en time hos gyn og så ta det derfra - det er mitt råd til deg Ønsker deg lykke, lykke til da Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå