Gå til innhold

Jeg har sagt opp min stilling pga yrkesskade som gjør at jeg ikke kan jobbe med det samme lenger. Har fått attføring av nav og går nå på attføringspenger, se hit noen som kan litt..

Anbefalte innlegg

Det heter jo at har du vært i svangerskapsperm i 26 uker eller mer har du krav på nye sykepenger i ett år.

Har jeg også d da? selv om jeg ikke har noe arbeidssted å bli sykemeldt fra?

Sa jo opp min stilling i juni og fikk allikevel sykepenger selv om jeg ikke hadde noen arb.giver...

Fortsetter under...

Slik jeg tolker nicket ditt har du termin i mai?

Dersom det stemmer har du ikke krav på foreldrepenger dersom du går på attføring, og opparbeider deg derfor ikke ny sykepengerett i form av foreldrepenger.

Hei...hvist det er en godkjent yrkesskade,så kontakter du en advokat som jobber med forsikringer og slikt..denne advokaten skal forsikringsekskapet til din tiligere arbeidgiver dekke...Han vil så bistå med og gjøre det beste og rette for deg..du skal ikke tape noen penger på permisjonen din, men nav betaler ikke permisjonen din....

Lykke til...

joda jeg har krav på foreldrepenger, har akkurat begynt på attføringspenger å har hatt sykepenger (som er grunnlag til foreldrepenger) før dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...