Gjest Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Vi har faktisk ikke lagt merke til, eller i det hele tatt tenkt på at det er noe som heter Nan 3, så vi har brukt Nan 2 nå siden hun var 4 mnd. Nå har hun bare en flaske mme til dagen da, så det går jo ikke så veldig masse, og blir jo ikke så dyrt. Men er det noe i den som hun trenger i forhold til 2'eren? Og hvor selger de Nan 3? Har som sagt aldri lagt merke til den i butikken, og vi handler forskjellige plasser, mest på Rema og Ica, men også Bunnpris, Kiwi og Rimi.. Er det typisk på Meny og Ultra de selger det kanskje? Og hvor mye koster ei pakke i forhold til Nan 2?
Gjest Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Vet ikke hva prisen er, men nan3 inneholder vel mer energi enn nan2 ... saann med tanke paa naar barnet begynner aa krabbe/gaa
Gjest Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Ikke at prisen spiller noen stor rolle altså, hehe:) Bare så tidligere at det er billigere med nan3:) Da får vi kjøpe det neste gang vi går tom. Lillejenta suser jo rundt her på gulvet nå, og er sikkert ikke veldig lenge til hun begynner gå
TøffiTrynet☠ Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Men hvis hun er 1 år kan du vel like gjerne gi henne vanlig melk? Jeg tenker litt som så at Nestlé skaper et litt kunstig behov.. For kun få år siden brukte vi jo Nan 2 til barna begynte med kumelk rundt 1 år.. Tror egentlig ingen har behov for Nan 3.. Men det er bare meg da.
Gjest Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Du sier noe, TøffiTrynet:) Men problemet er at hun ikke er så veldig glad i kumelk enda. Det smaker nok litt rart, så er det jo kaldt også Blander det i mme'en da, for å venne henne gradvis til det, så om noen uker kan det jo være hun faktisk drikker vanlig melk istedet:) Men, må ha litt mme i bakhånd så ikke det blir helt krise, hehe:)
klg,2 boys now:) Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 bare å varme opp vanlig melk å gi hun så slipper du dilemaet.sist jeg sjekket så kostet nan 3 ca 130 så dyrer faktisk enn nan2.men jeg begynte med vanlig melk fra 11mnd.
Gjest Skrevet 27. januar 2010 #7 Skrevet 27. januar 2010 Har prøvd det, tro meg:) Men, er en stund siden nå, så kan jo selvsagt prøve igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå