Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Noen som har vært der med veldig små barn? 1-3 år.... Erfaringer, barnvennlig???
Abracadabra Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 dessverre, ikke med små barn! jeg og min mann var der på Interrail gjennom øst-Europa for noen år siden når vi enda var unge og vakre, hehe. det var kjempeflott der, vi var i en by som het Varna (hvis jeg husker riktig, kremt!) men kan ikke si noe om barnevennlighet... men du fikk deg en dytt nå, i hvert fall god tur!
Føken siruppsnipp Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Har vært der både med og uten barn. Velg Albena skal dere reise med barn, det er et lite familievennlig sted. Vi lå på hotell Kaliopa og anbefaler dette. Gutten vår var 1,5 år da vi var her og alle bulgariane skulle leke og tulle med han hele tiden..mens vi spiste middag kom kelnere bort og underholdt han så vi fikk spise littegrann ifred. de var veldig hyggelige alle sammen. Har vært både i Golden sands og sunny beach uten barn og kommer ikke til å reise hit med barn. God tur!
3snuppeliner Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Vi var midt på Sunny Beach med små barn og komme aldri til å velge det igjen.. FOr det første var det masse bråk og støy på natten fra musikk og fulle folk og for det andre ble det leid ut noen slags motorsykler som folk råkjørte med på "gang"veien.. Og det var de to verste tingene=;-) Aldri igjen med små barn..
Bonusmamma13 Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Vert 2 ganger i Albena med 3 og 4 åring. Supert sted for barn, veldig rolig og fritt for støyende utesteder og fulle ungdommer.. Eneste discoet er minidisco for barna. Bodde på Flamingo, kjempeflott leilighetshotell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå