Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Vanntetthet, slitesterke, varme osv... Både de med og uten for Takker sååååå mye for svar
Gjest Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har bare prøvd den med løst ull fôr og den vanlige vinterdressen. Supre dresser, vanntett og holder i allefall både våte og kalde vintre. Vi bor riktignok i Stavanger, så det kaldeste de har vert i bruk i er -12, men er det mye kaldere enn det er man kanskje ikke så lenge ute?
Fire småtroll Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har vært veldig fornød, tror faktisk det er eneste dressen guttene mine ikke har greid å slite hull i på en sesong (og vi har prøvd det meste av merker).
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har kun hatt en reflex regndress som jeg kjøpte i fjor. Den er blitt brukt som reservedress og hjemmedress, brukt veldig mye og vi er strålende fornøyde!!! Jeg skal garantert kjøpe en ny når den andre er for liten... Vi har også reima dress, jeg må si at jeg føler reflex er bedre!!!!
ifie Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 Vi er veldig fornøyd med høst/vår-dressene! Akkurat passe vann- og vindtett, god passform og slitesterk. Gutten vår er nå 2 år og 8 mnd. Vi har ikke erfaring med andre merker på høst-/vårdress.
ano`num *17.03.10* Skrevet 27. januar 2010 #7 Skrevet 27. januar 2010 Til eldste kunne vi kun bruke reflex sine regnklær. Alt annet slet hun hull i på et blunk! Var krise når hun vokste fra dem. De slutter vell på str 128 eller noe slikt. Vi har prøvd vinterdress med fast for til minsta. Da var hun drøye året gammel. Jeg var superfornøyd! Hun var aldri våt, enda vi har mer slaps enn snø. Hun plompa ut i et skogsvann også (bare ansiktet som stakk opp) hender og kroppen var under vann. Jeg var såå sikker på at hun var søkkevåt helt inn, og så for meg bilturen hjem som et mareritt. Vi løp med henne til bilen og dra av dressen. Der fikk vi sjokk! Hun var kun våt oppover ermene. Tror det må ha hatt noe med vottene å gjøre jeg altså, for det var der hun hadde hatt votter hun var våt. Vi er en aktiv familie, men det eneste som vistes på dressen var vell egentlig at baken var noe fargeslitt. Vi bruker vårdressene fra Reflex også. No problems. Hun er aldri svett, ikke våt og vi har knapt sett regnklærne vi har kjøpt. Hun sitter i sølene, aker i sklien og det hele. Vi har både campingvogn og båt å bor omtrent ute gjennom hele sesongen (ca april til sept/okt) uansett vær. Er på tur så godt som hver helg, med minimal inneplass Vi storkoser oss og er avhengig av skikkelig uteklær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå