Anne-B. Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Regner med dette er hovedoverskrifta i landets aviser om en ti års tid. Eldstedatra på 6 har vært hos tannlegen i dag fordi hun biter sammen og skjærer tenner så vanvittig om natta, og i stedet for biteskinne, anbefalte tannlegen at hun begynner med en sportslig aktivitet hvor hun får ut energi. Skal vinke aller nådigst med en diamantbesatt lillefinger fra tribunen, mens jeg lepjer i meg champagne fra gullbeger. So long, suckers!
Gjest Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Ha ha, synes jeg ser det. Men det er nok et bra raad. Jeg sluttet aa gnisse tenner om natta da jeg begynte med friidrett
Gjest sug lut Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Anne-B, skal du henge med Riise-mamma da? Og kle deg som WAG, enda du er MAG?
Anne-B. Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2010 Høhm.. Jeg venter til jeg har lært meg sjargongen før jeg svarer på akkurat det.
Verbena Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Hvorfor sa ikke min tannlege det til meg for mange år siden? Da kunne jeg jo vært rik og proff nå jo!! Buhu... *skrive klagebrev til tannlegen*
danieI Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 stemmer jo ikke! man blir fattig av å gå til tannlegen forresten, død over skoletannleger
Loyloy Skrevet 30. januar 2010 #7 Skrevet 30. januar 2010 Problemet med den planen er at kvinnefotball suger BIG TIME, og aldri kommer til å være innbringende... Ellers god plan... når det dreier seg om ei jente ville jeg bare satsa på Golf eller tennis eller noe i stedet... altså hvor det er cash, og hvor jentene faktisk også tjener penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå