Gå til innhold

Gikk til tannlegen - ble fotballproff!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med dette er hovedoverskrifta i landets aviser om en ti års tid. Eldstedatra på 6 har vært hos tannlegen i dag fordi hun biter sammen og skjærer tenner så vanvittig om natta, og i stedet for biteskinne, anbefalte tannlegen at hun begynner med en sportslig aktivitet hvor hun får ut energi.

Skal vinke aller nådigst med en diamantbesatt lillefinger fra tribunen, mens jeg lepjer i meg champagne fra gullbeger. So long, suckers!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha, synes jeg ser det. Men det er nok et bra raad. Jeg sluttet aa gnisse tenner om natta da jeg begynte med friidrett :)

Gjest sug lut
Skrevet

Anne-B, skal du henge med Riise-mamma da? Og kle deg som WAG, enda du er MAG?

Skrevet

Høhm.. Jeg venter til jeg har lært meg sjargongen før jeg svarer på akkurat det.

Skrevet

Hvorfor sa ikke min tannlege det til meg for mange år siden? Da kunne jeg jo vært rik og proff nå jo!! Buhu...

*skrive klagebrev til tannlegen*

Skrevet

stemmer jo ikke! man blir fattig av å gå til tannlegen

forresten, død over skoletannleger

Skrevet

Problemet med den planen er at kvinnefotball suger BIG TIME, og aldri kommer til å være innbringende...

Ellers god plan... når det dreier seg om ei jente ville jeg bare satsa på Golf eller tennis eller noe i stedet... altså hvor det er cash, og hvor jentene faktisk også tjener penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...