Gå til innhold

Noe i veien for å fortsette og gi NAN i en alder av 16 mnd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I Frankrike og Tyskland, for eksempel, gis ikke vanlig melk til barna foer etter fylte tre aar ... der har de noe lignende nan3 som gis fra 10 mnd alder og oppover. Men det er ikke bra med kumelk eller nan ofte om natta da, saa du burde proeve aa venne henne til vann i stedet, med mindre det er spesielle grunner til at hun trenger naeringen da :)

Nan er ikke bra for tennene, og det er heller ikke særlig lurt å gi hverken melk eller MME om natten pga tennene. Det er svært søtt. Et barn på 16 mnd har heller ikke bruk for all energien som er i NAN. Sørg for at barnet får nok mat på dagtid, så vil det ikke bli sultent på natten.

Det er så vidt jeg vet ingenting i veien for å gi henne Nan, men jeg ville heller gitt henne vann enn melk om natten. Det er ikke næringen de har behov for om natten når de er så store.

Hun spiser som en hest om dagen så umulig å få i henne mer, men har prøvd å avvenne om natten men hun blir helt gal. Hun gir seg ikke og skriker noe helt rabiat. Hun får ikke ofte men i ny og ne.. merker veldig forskjell på når hun våkner om hun er sulten eller bare smukk. Hun gir seg ikke med vann eller smukk hvis hun først er sulten. Har kommet i god rutine tidligere så blir hun syk så er vi igang igjen med oppvåkning hele natten..

Da gaar det seg nok til igjen skal du se :) Vi hadde ogsaa saanne perioder. Serioest, jeg legger meg ikke til aa sove uten mat hvis jeg vaakner fordi jeg sulten og da klarer jeg ikke kreve det samme av barna mine heller. Du kan fint gi NAN3 vil jeg tro. Det hoeres jo ut som om du har ei jente med stort energibehov.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...