Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Når man først har fått det, er det mulig å bli kvitt det igjen? Har veldig lyst til å jobbe så lenge som mulig, men med denne smerten så tror jeg ikke det funker.. Så jeg bare lurer på om det kan bli bedre utover?
Silje_vanilje Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Heeeelt mot slutten kanskje. Ble absolutt ikke bedre for min del. Men sikkert veldig individuelt Mitt eneste råd er egentlig og ta det rolig og ikke gjør mer enn du klarer, da blir det iallefall IKKE bedre.
Gjest ->>- Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Mulig er det jo, men sjelden. Du kan begrense utviklingen ved å gå i fysioterapi, bassengtrening etc. og være var for smerte - om noe fremprovoserer smerte; slutt med det. Bekkenbelte kan hjelpe for en del. Akupunktur, kiropraktor etc. er mindre dokumentert, men mange mener det har hjulpet dem.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2010 Jobber som hjelpepleier på sykehus, så frykter at det ikke går veldig mye lenger.. Skal ringe legen etterpå for å få en time..
Gjest Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Jeg (og legen min) trodde jeg hadde bekkenloesning og legen sa det ikke var noe som hjalp. Likevel dro jeg til kiropraktor spesialisert paa gravide og det viste seg at det var en laasning. 3 behandlingssesjoner og jeg kunne gaa turer igjen! I tillegg trente jeg i basseng. Det hjalp ogsaa
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 Det er veldig individuelt. Hvis du har klassisk bekkenløsning blir det sjeldent bedre ila graviditeten, bortsett fra at det hos noen er verst i første og siste trimester, mens det i andre trimester er litt bedre. Det viktigste er å ikke overbelaste, men forsøke å bruke muskulaturen riktig og holde muskelstyrken oppe ved å gjøre det man klarer av gåing/svømming og styrketrening. Jobb som hjelpepleier er neppe det mest gunstige med bekkenløsning.. Jeg fikk bekkenløsning i uke 8. Ble bedre i 2. trimester men ble så verre igjen mot slutten. Klarte ikke gå turer, var vondt bare jeg gikk over stuegolvet eller forsøkte å snu meg i senga. Håper du klarer å holde det i sjakk så det ikke blir for ille. Ønsker deg lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå