Gå til innhold

Blodspor i utflod 1 uke etter EL slim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd dette. Har litt blodspor i utfloden i dag. Ikke mye, men litt. Har ikke opplevd dette tidligere.

Hadde EL slim på onsdag kveld for en uke siden. Se fredag og lørdag- håper jo at jeg traff på eggløsningen, men vet ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Håper at dette er den berømte festeblødningen.... man blir gal av å tenke på dette. Blir glad når tante rød kommer og jeg slipper og stresse mer med det :)

Skrevet

Hm, kan jo høre ut som det ja! hadde selv to dråper blod på papiret for en ukes tid siden og håper selvfølgelig på det samme!

når har du IKM?

har du noen andre symptomer da?

krysser fingrene for oss jeg;DXXX

Skrevet

Hei :)

Tusen takk for svar.

Har IKM mellom 3 og 6 februar. Har hatt sykluser på 30 dager, men sist mnd var den på 28?!

Har ingen andre symptomer, men så er det veldig tidlig ennå- om det i det hele tatt er noe. Vet for sikkert at jeg hadde EL slim på onsdag kveld, men er ikke sikker på når selve eggløsningen var. Håper jo at jeg traff på fredag eller lørdag.

Er egentlig ingen prøver. Har to barn fra før, og vi er ikke helt enige om barn nr 3 ennå. Men jo mer jeg tenker på det jo mer ønsker jeg at det skal ha klaffet denne mnd :)

Hva med deg?

Skrevet

Jeg har muligens ikm i helgen som kommer, begynte å teste litt sent med EL tester. så er ikke sikker.

tok pergo forrige pp så håper den hjelper litt denne mnd, har hørt det ihvertfal! jeg har prøvd på nr 2 i litt over to år nå så er veldig PRØVER!

jeg har stikkinger, indre kløe i brystene. og vondt i venstre eggstokk, merker veldig støt smerter når vi har sex. små uggen og en rar smak i munnen. men er nok mye inbildning:S

er jo gode sjanser for dg da! er lett for det når du først kommer inn på tanken:)

klem

Skrevet

Spennende :)

Krysser fingrene for deg. Håper virkelig det klaffer denne mnd. Høres jo ut som symptomene er der :)

Ikke gøy å vente og vente på at denne spira skal feste seg. Du må holde meg oppdatert :)

Klem tilbake

Skrevet

du også, kom innom tråen og fortell om evt symptomer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...