♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Jeg bruker avent:-) Fungerer fint, men for å bli kvitt luften bruker vi fenikkelte.
mamma til to blånisser :) Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2010 hvor mye og ofte gir du barnet det da?
kruta78 Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 Jeg bruke dr. Brown. På avent flaskene hørte vi at han fikk luft i seg når han drakk. Bruker bare de smale flaskene til Dr. Brown. På modellen wideneck ble det luftsvelging slik som på avent. Bruker også maltestrakt i melken. Har satt igang bæsjingen noe som har lettet litt p luftsmertene her.
Pandamammsn Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 Vi brukte både avent og dr. browns i starten, og oppdaget da at gutten fikk i seg maten dobbelt så fort med avent-flaskene. Han hadde tydelig mer vondt i magen etter å ha fått mat via avent-flaske. Så vi sverger til dr. browns smale flasker (standard), da vi synes disse fungerer veldig bra vår lille tass
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #8 Skrevet 30. januar 2010 jeg bruker noen billig flasker jeg... aner ikke hva de heter engang. Prøvde med dr.Browns, men det er de mest idiotiske flaskene jeg noensinne har brukt. Sønnen min fikset ikke de. Nei vanlige flasker og 2x kiropraktorbehandling, og han er som normal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå