Gå til innhold

Gaveideer til min kjæreste.. Noen som har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi "feirer" ikke valentines day og slike dager siden jeg synes det er en påtvinga dag. Jeg vil heller feire kjærligheten en dag det passer meg, og nå synes jeg det passer :) Kunne selvfølgelig lage en romantisk middag istedet for gave, men nå har jeg lyst å kjøp han en ting. Ikke ga vi hverandre julegaver heller siden vi ikke hadde råd til det da. (kjøpte hus i sommer og har handla inn mye i forbindelse med huskjøp og oppussing) Trenger ikke være store tingen altså, og det kan være mange småting. Men trenger forslag. En genser er jo vell og bra, men har lyst å finne noe annet :) Noe koselig :) Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det beste du kan gjøre er å kjøpe sexy undertøy og stelle fint for ham en hel kveld ;) Mannfolk blir veeeldig takknemlig for slike ting

Skrevet

off... holder det å si at jeg er høygravid og langt fra sexy, og laaangt fra lysten selv :P

men ja, helt enig, det er nok det beste gavetipset og gleder meg til å gjøre en slik ting for kjæresten igjen... etter fødsel ;)

HI :)

Skrevet

Det må jo være en hobbyting eller noe som er moro for han.. Er han ivrig på spill? Fisking? Hva som helst..

Skriv et koselig kort der du gjør det klart at han nå bare må ut og kose seg med guttetingene sine, og du passer barn! og i pakken ligger en fiskestang han har siklet på..

Noe sånt?

Skrevet

hahaha, sorry!! Dårlig forslag, hihi ;)

Det beste jeg kan gjøre for min kjære er faktisk å kjøpe et playstation3 spill, selv om jeg haaaater at han sitter å spiller. da viser jeg virkelig hvor mye jeg bryr meg om han. mannfolk er enkle slik :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...