Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Hei, jeg byndte igjen på pillen for 2 mndr. siden. "problemet": Jeg hoppet over den første mens, siden familien hadde bestilt en helg på hotel med spa og bad. Nå for 4 dager siden når jeg fikk mens, så har det nesten ikke blødd. Det er to dager til jeg bynder på nytt brett, men mensen stoppet idag. Er dette normalt? Vanligvis bruker jeg å ha det i 7 dager, og blø "normalt". Har hatt endel sex ( med samme person) siden jeg byndte på pillene igjen, og vi ble gravid når jeg gikk på pillen før. ( Hadde hatt spysyken og visste ikke at funksjonen på pillen ble svekket av det.) Er dette normalt? Noen som har opplevd det samme når de startet på pillen igjen etter en graviditet og fødsel? Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Hvilken type går du på? Kan jo fort bli litt kluss dersom du hopper over mensen. Det er dessuten helt vanlig å blø mindre når en går på p-piller. Uansett skal du bare begynne på nytt brett til rett tid, men dersom du er redd du er gravid eller noe kan du jo sjekke dette.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Går på Loette. Har tatt hver pillle på de to bretta før, så i teorien burde det vel ikke vere grunn til bekymring. Men ble bare litt usikker når mensen ble så forandret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå