Gjest ibla Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Begynner å gå opp for meg at jeg ER gravid, snart 5 uker på vei. Er stadig redd for å miste dette lille vidunderet, men prøver å tenke positivt:) Venter forsåvidt på kvalmen, men mener å huske den ikke kom før rundt uke 6 de andre gangene jeg har vært gravid. Har veldig ømme pupper, og er sulten hele tiden, men ellers lite symptomer. Våger meg hvertfall med et forsiktig hallo her inne og håper jeg blir her helt til uke 12 og deretter rusler videre
solglimt Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Velkommen hit! Jeg føler det på samme måte som deg! Har termin den 4.okt. og venter barn nr.4
Gjest ibla Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har termin 4. eller 5. oktober (kommer litt an på hvordan jeg regner.. er litt usikker på syklusen siden det er den første etter SA). Dette er mitt tredje barn
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Heisann... Tenker det samme som deg, men dette skal gå bra! Har bare vondt i puppene, ikke noe annet heldigvis. Den kvalmen vil jeg være foruten.. hehe Jeg har termin 1. oktober =) hvis jeg har regnet riktig da...
GuttemammaTilTo Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 gratulerer så mye og velkommen tilbake :-D her er termin rundt 20-25.sept, får vite sikkert på ul om en stund (ustabil syklus)
Bringebærmamma 160611 Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Hei ibla og velkommen inn ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå