Gå til innhold

Hvor langt er jeg på vei??

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nå testet positivt på flere tester, så jeg er nok gravid :) Har siden jeg sluttet på p-pillen i høst ikke hatt noe særlig mensturasjon. Hadde en dag med blødning i desember (tror det var rundt 7 desember, men det var kun en dag) Testet negativt på en graviditetstest den 7. januar (på ettermiddagen) tok to tester den 22 jan, som begge var tydelig positive. Tok clearblue digital test den 24. jan, og den viste 3 uker +, noe som ifølge bruksanvisningen betyr 5 uker + på vei. Hvor langt er jeg på vei? forvirret......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141344738-hvor-langt-er-jeg-p%C3%A5-vei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og gratulerer :)

Er ganske vanskelig å vite siden du ikke er sikker på når siste mens var. Men jeg hadde siste mens den 7. des og jeg er i dag 7+2 og har termin den 16. sept. Det letteste blir sikkert å anta at det er riktig dato også heller få ny termin etter UL :)

Jeg testet positivt på cb digital den 10 jan og da stod det 2-3 på min :)

Lykke til :)

Hei. Jeg har også tatt den clear blue digital testen og i følge den er jeg 3-4 uker på vei, , men i følge menstermin så er jeg 7-8 uker på vei !! Så jeg tror ikke den er helt til å stole på, men det vil jo en UL vite.

Håper egentlig det første er riktig siden vi har bestilt tur til Hellas i sommer :-) Og droppet selvfølgelig avbestillingsbeskyttelse !!!

Annonse

Jeg skal egentlig til Island om 3 uker, men er for tiden så dårlig at jeg ikke vet om jeg orker å reise. Har seff ikke avbestillingsforsikring, men det skal vist gå bra å få avbestilt hvis man har vanlig reiseforsikring og man får erklæring fra lege :) Så jeg håper på det hvis ikke kvalmen slipper før jeg drar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...