Gå til innhold

Andre som har 2 gutter og er fornøyd?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det er en trøst så får vi som har kun jenter de samme spørsmålene:)

Vi må jo for guds skyld ikke bryte med den gjennomsnittslige kjernefamilien som sier én gutt og én jente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ei som stolt viste frem sin lille sønn nr 2 til ei venninne. Ble du veldig skuffet når du fikk en gutt til? blei a spurt om... Helt utrolig!!

Skrevet

To gutter er flott! Mine to førstefødte er gutter. Trodde ikke vi skulle ha flere, og var godt fornøyd. Det finnes ikke noe koseligere enn gutta mine. Omsorgsfulle, hjelpsomme, flinke, snille, kjekke, kysser mamma hver dag ;). Morsomme er de og, de får meg til å le. Herlige gutter, kunne ikke vært stoltere!!!

Jeg har bekjente som har barn som jeg er glad at ikke er mine - både gutter og jenter. Det er ikke kjønnet som avgjør om dere fungerer godt som en familie. Familiesamhold er avgjørende, synes jeg.

Når det er sagt, er det kjempegøy med to jenter nå. Håper de blir like fantastiske som gutta mine - håper det er mulig å ha sånn flaks flere ganger.

Skrevet

hehe, folk er håpløse:) vi har 3 gutter og gleder oss stort over de. Selv om de driver oss til det glade vannvidd innimellom... Skulle gjerne hatt en baby til, men 3 får dessverre være nok. Og dette ønsket er heller ikke basert på kjønn, men på at jeg er glad i barn:)

Skrevet

Her har vi også 2 gutter, og vi er ferdige og veldig stolte over disse to! Til sjokk for mange venner som mener vi BØR få jenta... HJELPES! Stakkars folk som er så kjønnsfiksert!

Skrevet

Jeg har 2 gutter og er suuuuuuuuperfornøyd med det:) Jeg ønska meg gutt begge gangene jeg da,føler jeg ikke er/var en jentemamma..

Skulle jeg fått en til nå,hadde det vært kos med jente,men tror nok ikke det blir flere,da jeg har blitt alene,og vil ikke ha barn med flere en en..men hvem vet;) ?

Skrevet

Jeg har en gutt. Og får jeg et barn til, blir jeg kjeeeempeglad om det også er gutt! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...