prøver-igjen Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Hei! Var til kontroll igår, og var da helt umoden. Utrolig lite motiverende. Men igår gikk jeg 30 min på tredemølle med 15% stigning, svettet som en gris, og deretter spiste vi taco. Men skjer jo ingenting... Noen som har gode tips for å bli moden? Skal til kontroll igjen på fredag, håper det er blitt bedre da...
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 jeg hadde akkuratt det samme som deg men jeg gikk ute, ikke tredemølle gikk opp noen bakker som var så bratte at jeg måtte slepes opp nesten gikk faktisk i 2,5 time!! hehe Var hjemme igjen kl 15.00 - kl. 01.00 kom riene regelmessig med 5 min mellom.. 23,5 timer etterpå var jeg mamma!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 forresten akkuratt 2 år siden idag
prøver-igjen Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2010 Da får jeg prøve å holde ut litt lengre på tredemøllen idag. Går ikke an å gå tur ute, masse snø, og siden det regnet mye i natt er det veldig glatt. Men 2,5 t høres utrolig lenge ut!!! Sukk, det er vel bare til å begynne å gå. Iallefall en stund:(
velsignet med to Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Nå vet ikke jeg om jeg var moden på termindatoen min da, men iallefall så holdt jeg det gående hele dagen med husvask (opp og ned av kjøkkenstoler for å vaske vinduer og skap), gikk laaang tur, og spiste en heavy biffmiddag, riene startet dagen etterpå
Stolt alenemor til tre små Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 Ikke slit deg ut med lange turer, stor husvask og lignende! Du trenger alle krefter du kan spare på til fødselen! Det som er best å gjøre, er å ha sex! Spermien til mannen din er ypperlig modningsmiddel! Ellers er bringebærbladkapsler og modningsakupunktur gode alternativ.. Men sex er gratis, gøy og effektivt! Jeg begynte med bringebærbladkaplser, hadde mye sex og gikk til modningsakupunktur, og jeg fødte 15 dager før termindato.
Mamma til to guttegull Skrevet 27. januar 2010 #7 Skrevet 27. januar 2010 Jeg ville anbefalt akupunktur. Det kan være veldig effektivt for noen. Jeg er selv akupunktør og det mest "ekstreme" jeg har opplevd, var å ha en pasient hos meg mandag ettermiddag og natt til tirsdag fødte hun ) Det er selvfølgelig ikke slik for alle, men jeg vil anbefale deg å ikke stresse så mye med det. Nyt tiden og kos deg disse dagene også. Lykke til!
Brenda med 2 ute Skrevet 27. januar 2010 #8 Skrevet 27. januar 2010 Sex, sex, sex....satte igang det her ihvertfall ;0) sæden hos mannen modner mormunnen visst nok...???
3blirsnart4 Skrevet 27. januar 2010 #9 Skrevet 27. januar 2010 Pump deg! Det er derfor du ikke skal starte å pumpe deg tidlig i svangerskapet - det setter nemlig ofte i gang rier!
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 27. januar 2010 #10 Skrevet 27. januar 2010 nippel stimulering:) hadde ingen tegn til rier eller noe og hadde prøvd det meste,men låg våken om natten og holdt på å klikke..prøvde rådet å stimulere nipplene,gjor det i 10 min bare klempe o.l og riene startet for fullt,6 timer etterpå var hun ute:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå