*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. januar 2010 #26 Skrevet 27. januar 2010 Navn/Nick: Silje Alder: 23 Sivilstaus: Samboer og forlova;) Bosted: Oslo Yrke: Lærer/spesialpedagog Barn fra før: Nei PP: 40 Hjelpemidler: IVF (Prøverør) Prøverhistorie: Begynte å prøve i des 06. Hadde en kjemisk graviditet i sept 07. Har gått på 2 enkle og 3 doble pergokurer. Er nå i gang med 1. IVF og skal ha egguttak i neste uke:)
Lykke22.03.11VL<3 Skrevet 27. januar 2010 #27 Skrevet 27. januar 2010 Navn/Nick: Hopeful85 Alder: 25 Sivilstaus: Gift Bosted: Østfold (få som vet at vi prøver og kommer fra et lite sted) Yrke: Butikksjef Barn fra før: Nei =( PP: ca 7 mnd Hjelpemidler: Ingen så langt, men er i kontakt med lege. Prøverhistorie: Sluttet med p-piller høst 2008 får å få de ut av kroppen før bryllupet, og prøvd siden. Men nå har mensen ikke vært her siden aug/sep MEN vi prøver for det, EL kommer jo først, men vanskelig å beregne. Både mann og jeg er så håpefulle for barn i 2010 <3
♥Axinija♥ Skrevet 27. januar 2010 #28 Skrevet 27. januar 2010 Navn: Suzanne Alder: 25 år Sivilstatus: Samboer og forlovet, bryllupsdato er ikke satt! Bosted: Nordland Yrke: Assistent på pleiehjem, men sykemeldt pdd. Utredning for revamtisk lidelse. Barn fra før: En herlig sønn på 6,5 år fra tidligere forhold PP: 10 Hjelpemidler: Niks Prøverhistorie: Ble (uplanlagt) gravid januar 2009, noe som endte i MA/BO i mars. Vi var da så innstilt på en liten spire, så vi så ingen hensikt i å begynne på pillen igjen. En SA i juni, men ingen suksess etter det.
Gjest Skrevet 27. januar 2010 #29 Skrevet 27. januar 2010 Navn/Nick: tusta:)1MA Alder: 28 Sivilstatus: Samboer Bosted: Sørlandet Yrke: barnehage medarbeider Barn: Nei PP: 3 Hjelpemiddler: Nei, men tenkt å kjøpe meg el test... Prøvehistorie: Hadde MA i otober- 09.Var i uke 12, trodde jeg, men var ikke lengre enn uke 8- viste det seg på ul. Prøver og prøver fortsatt...
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 28. januar 2010 #30 Skrevet 28. januar 2010 synes ikke du er så fryktelig ung jeg,du blir jo nesten 21 år når babyen kommer da! hvis alt går etter planen da:) begynte selv å prøve i nesten samme alder men ble ikke gravid før jeg var 21 år..... Så ikke noe å bry seg om hvis noen skulle ha noen innvending!
Huleboer nov 2011♥ Skrevet 28. januar 2010 #31 Skrevet 28. januar 2010 Navn/Nick: Prøverigjen82 (ingen som vet vi prøver) Alder: 28 Sivilstatus: Samboer Bosted: Østfold Yrke: Driver en bedrift sammen med samboer Barn fra før: Nei PP: 1 Hjelpemidler: Tatt biodro. gel, multivitamin og folsyre Prøverhistorie: Ble gravid første gang sommeren 08 etter 7pp, mista i sa, ble gravid igjen med en gang som endte i en ny sa, har tatt en pause i prøvinga fram til nå. IKM i dag, ingen tegn til tr, negativ billigstrimmel i går.
Gjest Skrevet 28. januar 2010 #32 Skrevet 28. januar 2010 Navn/Nick: Ankrisch Alder: 34 Sivilstatus: Samboer Bosted: Oslo Yrke: Markedssjef Barn fra før: Nei PP: 4 Hjelpemidler: Eggløsningstest og mye sengeaktivitet..;o) Prøverhistorie: Sluttet på p-piller i sensommer og ble gravid mens jeg gikk og ventet på første menstruasjon. SA 5+4, ble gravid igjen rett etterpå men det kom en blødning bare en dag etter testen og 4 dager før IKM. Gravid igjen nå. I 6.svangerskapsuke. Krysser fingrene for at det går fint denne gangen!!!
Carina har to små gull Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #33 Skrevet 29. januar 2010 Flerer som vil si litt om seg selv???
*3 prinsesser* Skrevet 29. januar 2010 #34 Skrevet 29. januar 2010 Navn/nick: mamma til to prinsesser Alder:33år Sivilstatus: Gift Bosted:Bergen Yrke: Jobber med barn, og trives med det:-) Barn fra før; Ja, en ekte prinsesse på 3 1/2 år og en fornuftig og omsorsfull 5 åring. PP: 1
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 29. januar 2010 #35 Skrevet 29. januar 2010 dytter denne opp litt hvis det er flere som vil fortelle om seg selv. veldig spennende å se litt om dere andre:)
E_E_K Skrevet 30. januar 2010 #36 Skrevet 30. januar 2010 Navn/Nick: Helena Alder:22 Sivilstaus: gift Bosted: T\\sandefjord Yrke: kontormedarbeider Barn fra før: en jente på snart 4 PP: 2 Hjelpemidler: Min MANN HAHA (også tar jeg folat) Prøverhistorie: -
Trane med oktoberpip Skrevet 4. februar 2010 #38 Skrevet 4. februar 2010 Navn/Nick: Trane Alder:28 Sivilstaus: Gift Bosted: Tromsø Yrke: rådgiver Barn fra før: Ja, min lille glede på 14 mnd PP: har prøvd sånn halvveis siden aug 09 Hjelpemidler: Sex! Prøverhistorie: Endelig fått lov å prøve for fullt av gubbelubb!
carpe-diem Skrevet 4. februar 2010 #39 Skrevet 4. februar 2010 Navn: Nina Alder:30 Sivilstaus: Gift Bosted: Stavanger (nesten... Yrke: lærerstudent Barn fra før: Ja, en skjønn gutt på 2 år og 4 mnd. PP: 4 (prøvere siden oktober) Hjelpemidler: el-test, bidronninggele og wild jam Prøverhistorie: pergotime og EL-sprøyte pga. PCO (uten påvist EL) for snart 6 år siden, endte med ødelagt samboerskap. Så traff jeg mannen i mitt liv:)) og på 1pp (etter p-pille slutt) hadde den lille gutten vår funnet sin plass;) Nå, 3 mnd. etter p-pille slutt ser det ut til at jeg har syklus:)) (som blir korterer og kortere) Vi gleder oss til et nytt familiemedlem:)
snuppelura-jente10 Skrevet 4. februar 2010 #40 Skrevet 4. februar 2010 Navn/Nick: frida Alder: 28 Sivilstaus: Gift Bosted: Oslo Yrke: Sykepleier Barn fra før: Nei PP: 3. tror jeg, Hjelpemidler: Prøver med gode gamle måten, meg og mannen med masse kos:-) Prøverhistorie: Sluttet på p-pilla i april i fjor, ble gravid i 3. pp, men mistet i uke 11, endte med voldsomme blødninger og i hast inn på sykehuset, det var helt grusomt. Brukte laaang tid på å få tilbake mensen, gikk over 3 måneder. Så nå har jeg tanta på besøk og skal starte på 3. pp etter MA. Håper sånn å lykkes før termindagen, men det begynner å nærme seg veldig...
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 4. februar 2010 #41 Skrevet 4. februar 2010 Navn/Nick: Stine / lundie Alder:24 Sivilstaus: Samboer Bosted: Oslo Yrke: Jobber deltid i butikk. Barn fra før: En jente på 18mnd PP: - Hjelpemidler: Ingen Prøverhistorie: Det er lenge siden jeg sluttet på minipilla, men jeg syns ikke at sex 1 gang i mnd gjør at vi prøver, derfor har jeg ikke skrevet noe på PP Har veldig lyst på en bror/søster til datteren min, og 2010 er et fint år! Hehe. Håper det tar like kort tid som med Emilia. Sluttet på pilla i slitten av aug, og ble gravid i oktober. VI må bare ha sex mer enn den ene dumme gangen i mnd..
familiepå3? Skrevet 4. februar 2010 #42 Skrevet 4. februar 2010 Nick: familiepå3? Alder: 25 Sivilstatus: Forlovet Bosted: Bergen Yrke: Miljøterapeut Barn: Ingen barn enda. PP: 10 måneder Hjelpemidler: Noen måneder har eg brukt el-tester. Prøverhistorie: Sluttet på p-piller/p plaster i april 09. Aldri hatt en positiv graviditetstest, så gleder meg til den dagen det skjer!
lillevanilje Skrevet 4. februar 2010 #43 Skrevet 4. februar 2010 Navn/Nick: lillevanilje Alder: 25 sivilstatus: samboer Bosted: oslo Barn: nei Hjelpemidler: Ingen. Men har gått på folat i noen mnd Prøvehistorie: sluttet på p-pillen 1 januar så dette er vel min første pp det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå