AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 .Når ble stripsene fjernet, eller forsvant av seg selv..? Er nå 9 dager siden inngrepet og jeg lurer på om jeg skal fjerne dem selv, eller bare avvente..? Fikk ikke noe beskjed om det.. Har ikke noen sting som skal fjernes.
RagnaRettpå Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 De fleste forsvant av seg selv pga. dusj og klær som slet, og så plukket jeg av de siste to-tre etter ca ti dager.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2010 Ja, jeg hadde håpet at dusjen tok dem, så jeg slapp å dra... Venter litt til jeg.. Grøsser med tanke på å rive de av.. huff.
Rampongi Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 jeg fikk sånne skikkelig stifter jeg.. ordentlige saker.. de ble fjerna en uke etter at jeg kom hjem mener jeg. Kjekt med strips vil jeg tro, selv om jeg ikke fikk noen arr etter stiftene.
Gjest Sauen og ungene Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Mine falt av litt av seg selv. De sa jeg kunne fjerne dem etter et par uker, men jeg ventet 3 uker før jeg tok vekk de siste stripsene. Følte at arret ikke var grodd skikkelig, og var litt redd det skulle revne, hehe=P
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2010 Ringte barselpoliklinikken for sikkerhets skyld jeg. De sa de skulle dette av av seg selv. Hvis ikke kunne jeg ta de av om et par ukers tid.. Tar visst litt tid, ja..
Propellll ♥ Skrevet 27. januar 2010 #7 Skrevet 27. januar 2010 Du mener plasteret ja? Stripsene.. Mine datt av litt etter litt, men så fikk jeg så innmari utslett av plasterteipen at jeg tok av resten etter ei halvanna uke hjemme tror jeg det var
Gemini7 Skrevet 27. januar 2010 #8 Skrevet 27. januar 2010 Jeg fikk skikkelige stålstifter;) Syntes det hørtes grusomt ut at de skulle plukke dem ut, men det var over hodet ikke vondt (ble tatt av sykepleier etter 5 dager). Så da kan jeg ikke se fr meg at strips er vondt å fjerne heller..
*Rutletutt* Skrevet 27. januar 2010 #9 Skrevet 27. januar 2010 Jeg fjernet stingene etter en ukes tid, tror jeg det var...husker ikke helt hvor lenge det gikk, men husker at jeg var hos legen min og fikk fjerna stingene.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 27. januar 2010 #10 Skrevet 27. januar 2010 fikk beskjed om at di skulle sitte på til di løsnet av seg selv.. slik at arret ble finere.. tok vel 1.5 te 2 uker før alle var vekke
Mor Løvehjerte Skrevet 27. januar 2010 #11 Skrevet 27. januar 2010 Jeg fikk agraffer (stifter) og et bredt plaster over. Dagen etter keisersnittet, fjernet jeg plasteret. Agraffene ble fjernet før hjemreisen fem dager etter inngrepet.
Fire småtroll Skrevet 27. januar 2010 #12 Skrevet 27. januar 2010 Jeg ble stiftet, men siden såret gapte litt da de fjernet stiftene stripset de meg da.. Jeg fikk beskjed om at de skulle sitte til de falt av av seg selv. Såret mitt væsket litt bak stripsene det da, så jeg var innom sykehuset for å sjekke om det var betent, da dro de av stripsene og ba meg gå mest mulig med det i friluft, det var vel et par-tre uker etter snittet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå