Gå til innhold

Hva blir det til middag i dag da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke snøring ennå,men må no lage noe til gutta iallefall:)

Hva skal dere ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelagd blomkålsuppe :)

Skrevet

Her blir det laksefilet med grønnsaker.

Skrevet

Fiskeboller i hvit saus, mandelpoteter og gulrøtter blir det i dag.

Skrevet

Her har vi igjen noe pølser i kjøleskapet. Tror de skal skjæres i biter. Også lage en hvit saus og koke makkiser. Hive i gulerøtter og i ovnen. Pølsegrateng m andre ord. Kjekk måte å bruke rester :)

Skrevet

Kyllingfilet med potetbåter, salat og saus.

Skrevet

Salat og små kjøttboller med ferskt hvitløks- og olivenbrød. Deigen står til heving:)

Skrevet

Boller i karry med ris

uhmmmm

Skrevet

Jeg er hjemme i dag og benytter anledningen til å lage:

Ferskt kjøtt med løksaus. Tar jo litt tid, derfor blir det aldri laget i hverdagen. Får også tømt fryseren...

Koker kjøttet lenge, putter oppi grønnsaker på slutten og lager løksaus av kraften som serveres til kjøttet. Har også poteter.

Ungene har mast om oksekjøtt i flere dager, så er litt spent på hva de synes om min barndomsfavoritt. De har stort sett bare spist vanlige gryteretter med oksekjøtt.

Skrevet

juliguttenmin:

Det så godt ut! Må prøves her :)

Skrevet

mmm... Takker for tipset!

Oppskrift er nå printet ut og handleliste skrevet :-)

Fiskeboller blir litt kjedelig i forhold, men har noe å glede meg til i morgen da.

God middag!

Skrevet

Hjemmelaget kyllingkjøttboller med tacopulver, løk og mais og revet gulerot i, og hjemmelaget stappe eller kanskje vi heller tar ris istedet og rømme rørt i tacosaus :)

Skrevet

I dag spiser barna hos pappa'n sin, så jeg skal kose meg med kyllingsalat, med grove knekkebrød til =)

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Skal prøve en oppskrift på en kremet kyllingsuppe som ser veldig god ut. Håper den er så god som den der ut til=) Lavkarbo er den også!

Skrevet

Hjemelaget pai med bacon, løk og selvplukkede kantareller :)

Skrevet

spørs om det ikke blir kyllingtortillas her i gården, men har andre alternativer i kjøleskapet, så vi kan ende opp med alt mulig føler jeg.. om dere stikker innom i sju/åttetida har vi det iallefall klart ;)

Skrevet

Her blir det hjemmelaget blomkålsuppe med masse blomkål:)

Skrevet

Stekt sei med stekt løk, revet gulrøtter, poteter og remulade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...