Gå til innhold

Tanta svikter aldri....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den kom på besøk denne pp også. Er jo bare den første syklusen min etter maen og den har vart i 34 dager. Hadde jo litt troa denne pp siden jeg har hatt flust med symptomer.... Ømme pupper, metall smal i munn, stikkinger og murringer uten like, menssmerter i over 1 uke før tanta dukka opp. Og ikke for å nevne kvalm, og det er jeg enda. Flere som blir kvalme når tanta kommer??? Lurer på om det har skjedd en kræsj med hormoner eller noe slik og om det har noen sammen heng med MA og ut skrapinga. Skuffa ble jeg i allefall. Har i allefall ikke spottet så mange dager før denne pp så noe hjelp har det veel vært i wild yam. Nå skal jeg gå til innkjøp av bidrionninggele. Veldig lyst å prøve ut akupunktur igjen, men må vente til neste mnd når lommeboka er litt tykkere. Blir jeg gravid denne pp har jeg termin i november...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist at tanta kom Carina! Håper at spiren sitter neste mnd. venter på deg over there!!! Er sikker på du snart sitter med en spire i magen din igjen. Stooor klem.

Skrevet

Nei, den tanta er jammen trofast... Dukka opp her også, enda jeg var overbevist om at hu endelig hadde tatt ferie..

Jeg pleier å bli småkvalm i uka før tanta kommer, men det er minimalt. Denne pp var jeg imidlertid voldsomt kvalm, avløst av skikkelige sult-bølger. Men tanta kom den, så gudene vet om det var psyken som spilte ett puss her.

Er jo ikke umulig at hormonene dine gjør litt ekstra utslag etter en MA. Jeg hadde aldri noen PMS symptomer før jeg fikk barn, men etter det har jeg hatt både ømme pupper, kvalme, murringer i magen og tretthet nesten hver mnd. Ikke blitt bedre med årene heller. Hehe..

Så jeg må vel heller vente på den mnd jeg IKKE får noen symptomer istedet for å føle på symptomene og bli lurt.

Ønsker deg lykke til og la oss håpe februar er den magiske måneden. :))

Skrevet

Kan jo hende man blir litt.."gravid" da..at man får symptomer fordi man så inderlig ønsker det..trist men..

Skrevet

Får håpe neste syklus blir bedre. Akkurat vært å kjøpt bidronninggele og skal starte opp med de idag. Får i allefall kosa meg til helga. Er et helt gjeng som skal på kosert og kose oss med god mat og drikke.

Skrevet

Æsj - så leit, hater TR, synes godt hun kunne ha holdt seg borte nå altså, føler med deg!!! :(

I dag er jeg på CD 23 og greide jo ikke la være å teste selvsagt, enda jeg vet at det er altfor tidlig - blendahvit!!! Har jo noen dager igjen da - men forventer TR enten søndag eller mandag! Har 1 test igjen og tenker den ryker på mandag dersom jeg ikke har fått mensen til da :/

Ellers sitter jeg i skrivende stund og momser godteri, potetgull og brus - sprakk totalt i dag og bare MÅTTE ha!!!! Så spørs om det ikke er veldig pms symptomer for tiden og at TR er rett rundt hjørnet, pleier jo å bli litt ekstra fysen på noe godt rett før tanta kommer :(

Akkurat som en over her også forteller så har jeg disse symptomene hver eneste måned, metallsmak i munn, denne gangen spenn i tenna, hodepine, svært ømme bryster/brystvorter, småkvalm som kommer og går, murringer og noe "rart" i magen, fryser så innmari nå også, brrrrr. Synd at man blir så opphengt i det.

Ønsker deg en riktig fin dag allikevel og kos deg til helgen med konsert og god mat og drikke :)

Trøsteklem fra

Skrevet

Dritt-tante!!! Ho er på vei hit å...å jeg har også hatt endel symptomer denne ppèn...kvalm å...å det har je galdri vært før mens tidligere. Rart!

MEN vi får prøve igjen om et par uker da...å satse på at en heidundrande stor gjeng flytter fra BliGravid til 1.trimester om 4-5 uker ;)

Kos deg til helga :D

Skrevet

har fått med meg litt av din historie jeg carina, synes du er en utrolig TØFF jente som klarer alt dette. håper virkelig du blir gravid neste pp og at du får et barn.

har selv vært gjennom 2 SA, det er tøft. men jeg er kjempe heldig, jeg har et barn som jeg forguder. største ønsket mitt er jo så klart å få en til, men gjør jeg ikke det så har jeg heldig vis en.

jeg vil sende deg masse baby støv pluss mitt samtidig, da får du dobbel lykke neste mnd.

masse lykke til og mange klemmer fra meg<3

svar på spørsmåle ditt er foresten at jeg har sånn menssmerter at jeg blir kvalm av den grunn å kaster opp.

hadde masse symptom denne pp men fortsatt kom tanta til meg og d gjorde litt vondt får jeg trodde seriøst at jeg var gravid da jeg har hadd masse hvit utflod, økt mat lyst, større pupper kvalm, osv legg kramper.

Skrevet

Ja det hersens tante kreket kunne godt ha holdt seg borte... Tatt seg opp idag, men blør veldig lite og bare brunt, tar seg nok opp i morgen...

Har inntatt 2 poser med surt godter idag. Bare måtte ha, skulle jo være så flink å la være... Får prøve på nytt igjen i morgen. Hjemme får jeg ikke lov å kjøpe godter da sambo skal ned 20 kilo. Han har litt ekstra på kroppen. Vet dere om det kan gi nedsatt dædkvalitet??? Har jo blitt gravid 2 ganger så stoler på svømmerne hans.

Arongulle1år+2SA*ønsker-spire*, takk for varmende ord:) Prøver å være tøff, men tanta kommer bestandig som et slag i trynet når man vil så inderlig bli gravid. Så er ikke så tøff, men prøver å holde motet oppe :)

Skrevet

Hei Carina,

Vil bare svare på spørsmålet du skrev til å begynne med. Ja, jeg blir fryktelig kvalm rett etter el og det varer til tanta kommer:( Når kvalmen kommer i tillegg til supertrøtt, ømme bryster og spotting som jeg har tolket som el-spotting og festeblødning, har jeg flere mnd vært sikker på at jeg var gravid. Men tanta kom hver gang:( Gikk til soneterapeut og hun trodde kanskje at kroppen prøvde å bli gravid hver gang, men fikk det ikke til. Ikke vet jeg. Men hun fiksa noe i ryggen min, og trykte på litt forskjellige plasser, så nå er det spennende å se om det funket. Har ikm idag eller om to dager, negativ test idag, men brystene er merkbart større, skjorta jeg har på meg idag spriker mellom knappene!

Hvordan er det med deg idag? Mensen tatt seg litt mer opp? Eller var det bare lureri?! :) Kjenner til følelsen av slag i trynet, blir alltid motløs i dagene etter mensen har komt, men karrer meg opp igjen og prøver på nytt neste mnd:)

Skrevet

Joda... her har tanta tatt seg opp og har blødd nå konstant i 2-3 dager. Gleder meg bare til sengekosen igjen. Fortsatt eldig kvalm til tider, men det gir seg vel snart. Vet ikke hva det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...