Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene fått veldig vondt under høyre fot, på hælen og litt foran. Virker nesten litt betent...

Har det noen sammenheng med graviditeten, tror dere, eller er det helt tilfeldig?

Kanskje det er fordi jeg går litt annerledes for tiden, pga bekkenet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo ha litt med eventuelt vektøkning å gjøre ja. Ta på deg noen gode oppbygde sko og gå på dem bade inne og ute.

Skrevet

jeg har også veldig såre og ømme føtter om dagen, vet ikke om det er pga av mye vann i bena eller vektøkning. Kjennes ut som jeg har vært på skikkelig langtur selv når jeg akkurat har stått opp om morgenen. Crocs er gode å gå med, men orker ikke å gå inne uten sko/ sandaler mer..

Skrevet

har noen utrolig gode såler å anbefale, begynte med dem for et par uker sider og de er en drøm.. Du får dem på helsekostbutikk, de heter massagesåler(husker ikke merket). De har noen "bobler" med vann som setter igang blodsirkulasjon i føttene. Løser opp i spenninger i fot, ben, rygg også holder du varmen, trenger ikke ullsokker i minus 15..kan kanskje hjelpe!

Skrevet

Så utrolig merkelig!!

Jeg har også hatt det de siste 4-5 dagene - på akkurat samme sted. Høyre fot, litt fremme til høyre på helen. Er ømt når jeg går.

Jeg har gått en del til soneterapi i svangerskapet, men er noen uker siden nå. Har tenkt å høre med henne om det kanskje er et punkt som henger sammen med eks bekken el.l. Jeg er i uke 40 nå...og da kan det jo være mange ting som får litt ekstra belastning.

Skrevet

Det er jo veldig godt mulig at det har sammenheng med vondter andre steder i kroppen, ja... Sliter jo litt med bekkenløsning, så det kan jo ha en sammenheng

Eller så er det den elegante, vaggende gangen jeg har lagt meg til som trykker på feil punkter under foten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...