Happy-Mama:) Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Er det farlig for disse små å få i seg litt papir og papp og slikt? Har en datter på 13 mnd som ofte ender opp med å "spise" på bøkene sine... Hun elsker å sitte å bla i bøkene, så jeg vil liksom ikke ta fra henne den gleden, selv om det da noen ganger ender opp med at hun får i seg litt papir/papp... Men er dette farlig? Aviser og reklameblader og sånt får hun ikke spise på, der er jeg redd for farlige stoffer i all trykksverten og fargene og sånt, men er det sånn med barnebøker også? Andre som har samme problem? Hva gjør dere?
MintCondition Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Neida, så lenge det ikke er enorme mengder så er det ingen fare.
isle Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har en sønn som elsker å leke med doruller:) han synes det er så festlig å trille den utover gulvet, for å så rive den fra hverandre,det hender det kommer noen papirbiter i munnen,men tviler på at det er farlig. men som du sier, blader,aviser ol med trykksverte får han ikke spise på.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå