meg & to små vampyrer Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 syns mange tromler er det jeg. er det så mange i A?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Ja det er dumt. Men det kommer jo an på hvor mye du bruker den da?
sjettejuli Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2010 kommer vel til å bli brukt kanskje 3 ganger i uka. Elkjøp har tilbud på lørdag, tenkte jeg skulle hive meg på. De i enrgiklasse A er så innmari dyre!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Ja vet, kl B bruker jo mer strøm og er således dyrere i bruk og litt mindre miljøvennlig:-) Så googlet jeg litt og fant ut at etter en del testing, er det nok mange som merkes i energiklasse A, men som i testen viste at den burde vært merket med B:-( Kjøp den du, hvis du ikke bruker den hele uka, kan du jo styre strømforbruket ditt litt også da.
meg & to små vampyrer Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 Vi måtte kjøpe i klasse B, de i klasse A var ekstremt dyre (eller altfor dyre for oss) og å tøkre sengetøy innendørs om vinteren er ikke spesielt lett... Men vi har ingen intensjoner om å bruke den hver dag da.
1881 Skrevet 27. januar 2010 #7 Skrevet 27. januar 2010 Har energiklasse A vi og den kostet oss 3299, kan ikke si jeg synes det er spesielt dyrt! Whirpool av merke og kjøpt hos Elkjøp!
camilla^ Skrevet 27. januar 2010 #9 Skrevet 27. januar 2010 Vi hadde tørketrommel i energiklasse B. Vi har denne i kjelleren, men strømforbruket vårt har gått ned. Det er pga at den avgir så mye varme at vi har kunne slå av varmen betraktelig nede. Så selv om vi hadde en tørketrommel som brukte mer strøm enn andre, har vi kommet billigere ut av det. Og den gikk nesten hver dag, siden vi er litt stor familie. Merker stor forskjell nå siden den har gått i stykker, det er mye kaldere nede og vi må bruke mer varmeovner igjen. Så tenk litt på hvor du skal ha den også.
sjettejuli Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 27. januar 2010 vi skal også ha den nede i kjelleren, som ikke er spesielt varm (bortett fra badet der den skal stå), så det er jo et pluss, ja.
meg & to små vampyrer Skrevet 27. januar 2010 #11 Skrevet 27. januar 2010 Billigste på elkjøp da vi kikket var til 5000 og da var det ikke et skikkelig merke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå