Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Er det sant at du har omsorgen for din venninne sitt barn som døde? Er ikke meningen å være nysgjerrig, men hvorfor døde hun og hvorfor er det du som har omsorgen for barnet? Er det ikke far med i bildet, eller familie til moren? Trenger ikke å svarer hvis du ikke vil. Synes det du gjør er helt fantastisk. Du er en hverdagshelt som en annen skrev=)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Jeg ble også oppmerksom på deg for første gang i et innlegg tidligere i kveld. Synes det var utrolig rørende, historien din gikk virkelig inn på meg. Og jeg ble virkelig imponert over deg! Jeg ville nok gjort det samme for en god venninne, men det kan ikke være enkelt med to babyer i hus, og sorgen over din venninne på toppen. *Tar av seg hatten* Det er kanskje lett å elske dette barnet som om hun var din egen, når du har henne fra hun var nyfødt og du likevel er proppet full av babyhormoner... Tøff start på livet, stakkar! Det jeg lurte mest på da jeg leste dette, er om du har fått omsorgen for dette barnet permanent. Er dere blitt godkjent som permanent fosterhjem for henne? Synes det er så fælt med fosterhjemsbarn som blir flyttet på flere ganger i oppveksten, barna må jo få store tilknytningsproblemer senere i livet. Litt usammenhengende innlegg fra meg, ser jeg, men poenget mitt er vel at jeg håper alt kommer til å fungere best mulig for dere! Lykke til i livet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå