Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Etter en time med sying og ørti sting,vil jeg si det var lite.Men i forhold til de fleste andre,sikkert helt normalt
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Tror det regnes som ganske lite. Vanlig. Jeg har sydd henholdsvis fire og syv sting på mine fødsler, og har fått beskjed om at det er for "ingenting" å regne.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 Ganske lite. Jeg sydde rundt 50...i flere lag innover...
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #7 Skrevet 27. januar 2010 Huff, femti sting!! Jeg fikk to og tre sting jeg så for meg er åtte sting mye.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #8 Skrevet 27. januar 2010 Vettu, det gikk i grunnen helt fint. Selv om jeg revnet fra a-å og ble lappet sammen, så hadde jeg nesten ikke vondt, det grodde fort og fint og hun jeg delte rom med som hadde sydd 3 klaget mer ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #9 Skrevet 27. januar 2010 Flott at alt gikk bra med deg og ikke minst at det grodde fint! Veldig glad for at jeg ikke var i dine sko der å da.. Hilsen puslingen med to og tre sting. ( klagde ikke på stingene da, men måtte jo nesten sitte på pute den første uka..)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #10 Skrevet 27. januar 2010 Det kommer vel helt ann på hvem du spørr. Selv fikk jeg ett lite "pyntesting" som hun kallte det, helt ytters på den ene indre kjønnsleppen. Så jeg synes jo 8 sting høres mye ut, selv om fornuften min sier at det sikkert er like- om ikke mer normalt det.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #11 Skrevet 27. januar 2010 Tror åtte ikke er så mye. Andre gang jeg fødte s fikk jeg åtte sting, pyntesting som hun kaldte det. Ved første fødsel aner jeg ikke hvor mange sting jeg fikk, men veldig mye mer siden jeg hadde totalruptur. må si de 8 stingene gjorde mere vondt enn alle de andre.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #12 Skrevet 27. januar 2010 Om det var din første fødsel, vil jeg kalle det lite. Jeg sydde 1-2 timer etter min første fødsel med beskjed om at de hadde sluttet å telle antall sting, Var det din andre fødsel, vil jeg si det er sikkert normalt. Etter min andre fødsel, sydde jm 1 sting, bare for å gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå