Lanajento Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Jeg har et fryseforsøk bak meg som gikk gale , men da følte jeg fra jeg reiste fra klinikken at det ikke ble noe. sist torsdag fikk jeg satt inn 2 egg igjen fra frys - nå er derimot magefølelsen god og jeg venter i spenning . Flere som vil dele litt erfaringer ? Positive fryseforsøk ?? Hører gjerne !!
Lanajento Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 26. januar 2010 Og er det noen som har blitt gravid med tvillinger ? De sa til meg at det ene egget hadde mistet en liten bit , men det kunne bli tvillinger fordet . Noen som vet noe med hva de mente med det ? Syns hele prosessen er så spennende , så vil gjerne ha svar på alt jeg Er det noen som har fått satt inn egg med "dårlig" kvalitet og alikevel blitt gravid ? Mange spm her, men blir glad for svar / historier
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Hei, Jeg visste en uke foer testing at jeg ikke var gravid. Vet ikke hvordan, men vaakna tidlig om morgenen, med ett rykk, og foelte at noe hadde skjedd inni meg. En veldig rar foelelse. FOrtalte det til gubben som ikke trodde paa meg og ba meg vente til testing... Og testen var negativ.. Saa ja trur paa magefoelelser ;-)
Astra71 - tvillingmor Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Jeg håper magefølelsen stemmer for deg, Lanajento, men for min del har den ikke vært helt pålitelig. Jeg har hatt 8 forsøk, og i det siste forsøket mitt var jeg ihvertfall helt sikker på at jeg ikke var gravid. Jeg hadde ingen symptomer i det hele tatt, i motsetning til hva jeg hadde hatt i de 7 tidligere forsøkene. Og da menssmertene kom var jeg IHVERTFALL sikker. Men det viste seg altså at jeg var gravid med tvillinger :-) Så moralen er at selv om man våkner opp en morgen og kjenner seg veldig lite gravid, så kan man faktisk godt være det likevel (noe jeg har hatt vanskelig for å tro tidligere Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå