Gå til innhold

Har du eit "loving family"-smykke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kor har du kjøpt det?

Eg har funne det rundt omkring, men i England er det dobbelt som dyrt som i USA, og kjem difor over tollgrensa (og blir dermed 3 gongar så dyrt i praksis), dei nettsidene i USA som har det kan ikkje levere det til Noreg.

Snodig, Amazon har det, og kan levere andre smykker men tydelegvis ikkje dette.

http://www.amazon.co.uk/Loving-Family-Sterling-Parents-Children/dp/B001U2PN2W/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=jewelry&qid=1264545108&sr=1-1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var fint.

Skrevet

Jaggu. Men det kostar likevel 490kr, mens frå USA kostar det ca 150,-. Hmm.. Kanskje eg får bestille det til veninna mi i England (270,-) og få ho til å videresende det, då slepp eg i alle fall toll.

Skrevet

Var et som var mindre til 396.

Sånn vil jeg ha og det med mor, hjerte og stein med mnd til barnet

Skrevet

Ja, ikkje sant? Og så passar dei for både single og "doble" foreldre, med 1 - 4 barn, altså for dei aller fleste. Har lyst på eit slikt - og lyst til å gje eitt til mamma til morsdagen. Men om eg må få det sendt om England rekk eg det vel ikkje. Når er morsdagen??

Skrevet

Tror morsdagen er den andre søndagen i februar. I 2010 blir dermed morsdagen 14. februar. Veldig fint smykke og kjempegod gaveidé :) Håper det er i orden om jeg stjeler idéen din.

Skrevet

Jeg har et stort anheng med en forelder og to barn til salgs, ubrukt. 500 kr. Samme som på bildene over, bare litt større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...